شما برای مطالعه این مقاله فقط 14 دقیقه وقت نیاز دارید

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

در کمتر از چند دقیقه ارور ERR_TOO_MANY_REDIRECTS را حل کنید!

3/5 - (2 امتیاز)

احتمالاً تا الان موقع بارگذاری صفحات بارها با خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS مواجه شده اید ولی دلیل این خطا چیست و راه حلی دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که می تواند باعث بروز خطای  ERR_TOO_MANY_REDIRECTS شود که پیکربندی نادرست سرور و آپدیت نبودن اطلاعات کش وردپرس و مرورگر از مهم ترین آنها هستند. هر کدام از این موارد، راه حل های خاص خود را دارند و به راحتی قابل حل هستند.

این خطا زمانی اتفاق می افتد که صفحه درخواستی شما به صفحه دیگر هدایت می شود و آن صفحه هم مجدداً به صفحه درخواستی هدایت شود و به این ترتیب، یک حلقه بی نهایت از تغییرمسیرها به وجود می آید.

این اتفاق از نمایش صفحه موردنظر توسط مرورگر جلوگیری می کند و باعث ناامیدی کاربران و نگرانی صاحبان وبسایت می شود. مشکل ERR_TOO_MANY_REDIRECTS نباید مانعی برای استفاده از ری دایرکت ها شود چون صاحبان وبسایت با استفاده درست از این تکنیک می توانند رتبه بندی SEO خود را بهبود ببخشند. 

اگر کنجکاو هستید که خطای ریدایرکت بیش از حد را بیشتر بشناسید و از روش های رفع این خطا کمک بگیرید، ما در کنار شما هستیم. حتی اگر به دنبال یک سرور مجازی ایده آل هستید تا یک پایه قدرتمند برای وبسایت یا اپلیکیشن خود فراهم کنید، می توانید به صفحه خرید سرور مجازی ما مراجعه کنید و از بین پلن های فوق العاده ای که برای شما ارائه داده ایم، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. 

مطمئن باشید که اگر از لحاظ سرور خیالتان راحت باشد، رفع خطاهایی مثل ERR_TOO_MANY_REDIRECT برایتان آسان تر خواهند بود. با اینکه این خطا ارتباطی با قدرت و ويژگی های سرور مجازی ندارد ولی با استفاده از یک سرور مناسب، اعمال تنظیمات و روش های حل خطاها با نتیجه مطلوب تری همراه خواهد بود.

خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS چیست؟

ریدایرکت ها کاربردهای عملی زیادی دارند که اگر صاحبان وبسایت استفاده درست و بهینه ای از آنها داشته باشند می توانند به بهبود رتبه بندی سئو کمک کنند. از مهم ترین کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه جدیدی طراحی کرده اید و قرار است آن را با صفحه قدیمی جایگزین کنید و می خواهید بازدیدکننده موقع تایپ صفحه قدیمی به صفحه جدید هدایت شود و اصلاً متوجه این تغییر نشود.

آدرس وبسایت را تغییر داده اید و با استفاده از ری دایرکت می خواهید آدرس قدیمی را با آدرس وبسایت جدید جایگزین کنید و اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان خود را از دست نخواهید داد.

یک صفحه که ناموجود است را با یک صفحه دیگر جایگزین کنید تا کاربر به جای مواجه شدن با پیام “page not found” به صفحه دیگری هدایت شود.

اما اگر در استفاده از این تکنیک عملکرد درستی نداشته باشید، با خطاهایی مثل خطای  ERR_TOO_MANY_REDIRECTS مواجه خواهید شد.

خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS همان چیزی است که عنوان آن می گوید:

ریدایرکت های مربوط به صفحات بیش از حد می شود و وبسایت در یک حلقه بی نهایت گیر می کند. مثلاً URL1 به URL2 و  URL2 هم به URL1 ریدایرکت می شود و پس از چندین بار تغییر مسیر، مرورگر این حلقه بی نهایت را به هم می زند و خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS را به کاربر نشان می دهد.

این خطا در مرورگرهای مختلف به صورت زیر ظاهر می شود:

گوگل کرومخطای ریدایرکت در گوگل کروم

فایرفاکسخطای ریدایرکت در فایرفاکس

مایکروسافت edgeخطای ریدایرکت در اج

سافاریخطای ریدایرکت سافاری

دلایل خطای ریدایرکت بیش از حد

این خطا دلایل زیادی دارد که رایج ترین آنها موارد زیر هستند:

تنظیمات نادرست سرور

تنظیمات نادرست سرور یک مسئله کلی است در حالی که این مسئله از جنبه های مختلف می تواند باعث بروز خطای ریدایرکت بیش از حد شود. بیایید با چند مورد از آنها آشنا شویم:

  • تنظیمات نادرست در فایل های سرور آپاچی یا Nginx باعث می شود که سرور به طور متناوب به صفحات دیگر ریدایرکت کند و این چرخه بی نهایت بار تکرار شود.
  • اگر تنظیمات مربوط به انتقال از HTTP به HTTPS به درستی انجام نشود، سرور به شکل نامحدود از یک پروتکل به پروتکل دیگر تغییر مسیر می دهد و همین اتفاق باعث بروز خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS می شود.
  • اگر برای توزیع ترافیک از پراکسی یا Load Balancer استفاده کنید ولی تنظیمات آن را به درستی انجام ندهید، احتمال بروز خطای ریدایرکت بالا می رود.
  • استفاده از سیستم های کش اشتباه می تواند منجر به ریدایرکت های نامناسب شود.
  • استفاده از شبکه های توزیع محتوا (CDN) با تنظیمات نادرست می تواند زمینه لازم برای خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS را فراهم کرد. 

مشکلات مربوط به کش و کوکی های مرورگر

منقضی، خراب یا نامعتبر بودن کوکی ها و فایل های کش مرورگر هم می تواند دلیلی برای بروز خطای redirect بی از حد باشد.

همانطورکه می دانیم کش های مرورگر با ذخیره اطلاعات لازم برای بارگیری صفحات در آینده، سعی در بهبود سرعت بارگیری صفحات دارند. حالا اگر آپدیت های جدیدی در وبسایت ایجاد کرده باشید ولی این کش ها بروز نشده باشند، زمینه برای بروز مشکلات ریدایرکت فراهم می شود. 

همچنین، کوکی هایی که توسط وبسایت ها ذخیره می شوند نیاز به مدیریت دارند. اگر این اطلاعات به درستی مدیریت نشوند و یا حاوی اطلاعات نادرستی باشند، ممکن است باعث بروز خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS شود.

اختلال در افزونه های مرورگر

افزونه های مرورگر قادر به تغییر رفتار و عملکرد مرورگر برای بخش هایی از وبسایت ها هستند ولی دلایلی مانند تداخل و تضاد، پیکربندی نادرست یا ناسازگاری با وبسایت های خاص می توانند منجر به ایجاد مشکلات تغییر مسیر شوند.

نصب و پیکربندی نادرست گواهینامه SSL

اگر تنظیمات گواهینامه SSL را به درستی انجام ندهید، سرور موقع تلاش برای دسترسی به صفحات ایمن در یک حلقه ریدایرکت گیر می کند و نتیجه این حلقه چیزی جز خطای ریدایرکت نخواهد بود.

علاوه بر این ها، پیکربندی نادرست فایل htaccess، آدرس وبسایت و تنظیمات مربوط به سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس هم می توانند دلیلی برای بروز خطای ریدایرکت بیش از حد شود.

رفع خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

۱. کوکی ها و کش مرورگر را حذف کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کوکی ها و کش های مخرب را حذف کنید. این روش موثرترین راه برای رفع خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS است.

برای حذف این کوکی ها در مرورگرهای مختلف، مراحل زیر را طی کنید:

گوگل کروم

روی ۳ نقطه کناری نوار آدرس مرورگر کلیک کنید و روی Setting کلیک کنید.کلیک روی تنظیمات گوگل کروم

 از منوی سمت چپ روی Privacy and security کلیک کنید.

روی Clear Browsing Data کلیک کنید.

کلیک روی بخش حذف کش و کوکی گوگل کروم برای رفع خطای ریدایرکت بیش از حد

 از بخش Time Range گزینه All Time را انتخاب کنید.

دو گزینه کوکی و کش را علامت بزنید و روی Clear Data کلیک کنید.

حذف دیتای معیوب کش برای رفع خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

فایرفاکس

روی آیکون preferences کلیک کنید.کلیک روی تنظیمات فایرفاکس

از منوی سمت چپ روی Privacy and security کلیک کنید.

به سمت پایین اسکرول کنید و از بخش Cookies and Site Data روی دکمه Clear Data کلیک کنید.کلیک روی بخش حذف داده ها در فایرفاکس

هر دو گزینه کوکی و کش را علامت بزنید و روی clear کلیک کنید.انتخاب کش و کوکی برای رفع خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

پاپ آپ را هم با کلیک روی Clear Now کلیک کنید.کلیک روی clear now

مایکروسافت edge

روی ۳ نقطه بالایی کلیک کنید و Setting را انتخاب کنید.تنظیمات edge

از منوی سمت چپ روی Privacy, Search and Services کلیک کنید.

به سمت پایین اسکرول کنید و از بخش Clear browsing data روی دکمه Choose what to Clear کلیک کنید.بخش privacy در مایکروسافت اج

از منوی Time Range، گزینه All Time را انتخاب کنید.انتخاب all time برای حذف داده های مایکروسافت اج

دو گزینه کوکی و کش را علامت بزنید و روی Clear Now کلیک کنید.حذف داده ها برای رفع خطای ریدایرکت

سافاری

سافاری را باز کنید و از منوی بالایی، روی safari کلیک کنید و گزینه Setting را انتخاب کنید.بخش تنظیمات safari

روی تب Privacy و سپس دکمه Manage website data کلیک کنید. بخش privacy سافاری

سایت های موردنظر را علامت بزنید و روی Remove و سپس done کلیک کنید.حذف داده های کوکی

 یا اینکه روی Remove all کلیک کنید تا کوکی و کش همه سایت ها حذف شوند.

۲. کش وبسایت را حذف کنید.

اگر صاحب وبسایت هستید و متوجه شده اید که وبسایت شما در یک حلقه بی نهایت گیر کرده است، روش بالا که برای حذف کش وبسایت از مرورگر است برای شما کارساز نیست. شما باید کوکی ها و کش وبسایت را از طریق وردپرس حذف کنید. برای اینکار می توانید از ۳ روش زیر استفاده کنید:

افزونه WP Rocket

به بخش داشبورد ادمین وردپرس بروید.

روی Setting و سپس WP Rocket کلیک کنید.حذف کش وردپرس

از بخش Quick Actions روی دکمه CLEAR CACHE کلیک کنید تا فایل های کش شده حذف شوند.

کلیک روی clear cache

افزونه W3 Total Cache 

به بخش داشبورد ادمین وردپرس بروید.

از منوی سمت چپ، روی Performance و سپس Dashboard کلیک کنید.

روی empty all caches کلیک کنید.رفع خطایERR_TOO_MANY_REDIRECTS با w3 total

افزونه WP Super Cache

به بخش داشبورد ادمین وردپرس بروید.

از بخش Settings روی WP Super Cache کلیک کنید.افزونه W3 Total Cache برای رفع ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

به سمت پایین اسکرول کنید و روی دکمه Delete Cache کلیک کنید تا تمام فایل های کش شده حذف شوند.حذف کش وردپرس

اگر به خاطر مشکلات ری دایرکت نتوانستید به داشبود وردپرس دسترسی پیدا کنید، می توانید از یک کلاینت ftp مثل FileZilla استفاده کنید و تمام محتوای دایرکتوری wp-content/cache را حذف کنید.

البته حذف کش سرور هم می تواند مشکل را حل کند که برای این کار می توانید از امکانات کنترل پنل ارائه دهنده سرور کمک بگیرید یا اینکه با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

۳. ماهیت حلقه ریدایرکت را تشخیص دهید.

اگر حذف کش و کوکی های وبسایت باعث رفع مشکل ریدایرکت نشد، وقت آن است که ماهیت این مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. شما برای این کار می توانید از ابزارهایی مثل Redirect Path استفاده کنید.

Redirect Path یک افزونه کروم فوق العاده است که گزارشات لازم در مورد ریدایرکت های وبسایت شما را ارائه می دهد. این ابزار کدهای وضعیت ریدایرکت ۳۰۱، ریدایرکت ۳۰۲ و وضعیت ۴۰۲ و ۵۰۰ را علامت گذاری می کند تا با تشخیص به موقع مشکلات احتمالی، اقدامات لازم را انجام دهید. Redirect Check و Redirect checker از ابزارهای آنلاین دیگری هستند که می توانند درمورد این موضوع به شما کمک کنند. 

کلیک کنید  آموزش بکاپ گیری و بازگردانی نسخه پشتیبان در دایرکت ادمین

همچنین، دستوراتی مثل curl هم می توانند برای نمایش اطلاعات لازم در مورد ریدایرکت های صفحه یا سایت موردنظر مورد استفاده قرار بگیرند.

کافیست ترمینال را باز کنید و دستور زیر را برای آدرس موردنظر اجرا کنید:

curl -I -L the page-address

خروجی این دستور، به صورت زیر است که با استفاده از آن می توانید گزارشات مروبط به آدرس هایی که به آن ریدایرکت می کنند را بررسی کنید:گزارشات curl برای بررسی خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

با استفاده از گزارشات این ابزارها و دنبال کردن مسیری که در حلقه بی نهایت گیر افتاده است می توانید منبع مشکل را پیدا کرده و دست به کار شوید.

۴. تنظیمات HTTPS را بررسی کنید.

اکثراً خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS موقعی اتفاق می افتد که یک وبسایت به تازگی از http به https تبدیل شده است و به خاطر تنظیمات و پیکربندی های نادرست یا ناقص، دچار مشکل شده است.

اول از همه باید نسبت به نصب گواهینامه SSL اقدام کنید چون بدون نصب درست این گواهی اصلا نمی توانید سایت خود را مجبور کنید که از طریق پروتکل HTTPS بارگذاری شود.

برای اطمینان از اینکه پیکربندی SSL/TLS وبسایت شما به درستی انجام شده است، می توانید از Qualys SSL Labs کمک بگیرید. این ابزار می توانددر عرض یک الی دو دقیقه تمام پیکربندی های ssl سایت شما را اسکن کند و نتیجه را به شما اطلاع دهد.نتایج SSL-labs

اگر متوجه شدید که پروسه انتقال از HTTP به HTTPS با مشکل مواجه شده است، اول از همه برای نصب و پیکربندی درست SSL اقدام کنید که در صورت نیاز می توانید برای نصب و تمدید آن از Let’s Encrypt استفاده کنید.

اگر بعد از اقدامات لازم باز هم با خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS مواجه شدید، شاید مشکل از پیکربندی نادرست قوانین ریدایرکت HTTPS روی سرور است.

اگر از وب سرور آپاچی استفاده می کنید، با افزودن کد زیر به فایل htaccess، تمام ترافیک HTTP شما به HTTPS هدایت می شود:

RewriteEngine On

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTPS} off

RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

اگر وب سرور Nginx استفاده می کنید، با اضافه کرد کد زیر به  فایل پیکربندی Nginx، تمام ترافیک به HTTPS هدایت می شود.

server { listen 80; server_name domain.com www.domain.com; return 301 https://domain.com$request_uri; }

البته، فراموش نکنید که آدرس های domain.com را با نام وبسایت خود جایگزین کنید. بعد از اتمام این تنظیمات، با استفاده ابزارهای بررسی ریدایرکت مثل افزونه Redirect Checker بررسی کنید که مشکل حل شده است یا نه.

۵. فایل htaccess را غیرفعال کنید.

فایل htaccess نقش مهمی در کنترل ریدایرکت های صفحات وبسایت دارند که وجود هرگونه مشکل در این فایل باعث بروز مشکلاتی در بارگذاری سایت می شود. 

اگر احتمال می دهید که مشکل مربوط به این فایل است، توصیه می کنیم که به فایل منیجر بروید و بعد از باز کردن فولدر public_html، فایل htaccess را پیدا کنید و اسم آن را مثلاً به htaccess_old تغییر دهید. 

بعد در همین مسیر، یک فایل جدید ایجاد کنید و اسم آن را htaccess. بگذارید. اگر در زمینه کار کردن با فایل منیجر سی پنل، نیاز به کمک دارید می توانید مقاله نحوه مدیریت فایل در سی پنل را مطالعه کنید.

بعد اینکه اسم این فایل را تغییر دادید، با کلیک روی edit فایل را باز کنید و کد زیر را در آن کپی کنید:

<IfModule mod_rewrite.c>

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteRule ^index\.php$ - [L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

RewriteRule . /index.php [L]

</IfModule>

فایل را ذخیره کنید و از file manager خارج شوید. اگر بعد از این کار باز هم با ارور ERR_TOO_MANY_REDIRECTS مواجه شدید، بهتر است همان فایل پشتیبان را بازیابی کنید و اسم آن را به htaccess. تغییر دهید چون دلیل مشکل ریدایرکت به این فایل مربوط نیست.

۶. تنظیمات URL را بررسی کنید.

تنظیمات نادرست URL هم می تواند باعث بروز خطای ریدایرکت شود. این زمانی اتفاق می افتد که وبسایت شما به دامنه اشتباهی اشاره می کند. پس بررسی تنظیمات URL می تواند در تشخیص چنین خطاهایی به شما کمک کند. برای چک کردن این تنظیمات می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید:

۱) بررسی URL با داشبورد وردپرس

برای اینکه آدرس وبسایت را از طریق وردپرس بررسی کنید، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

به داشبورد وردپرس بروید و روی Settings کلیک کنید.بررسی تنظیمات آدرس در وردپرس

دو آدرسی که در فیلدهای WordPress Address (URL) و Site Address (URL) قرار دارند را بررسی کنید و مطمئن شوید که دقیقاً عین هم هستند اگر دیدید که با هم تفاوت دارند یا درست نیستند، حتماً تغییرات لازم را انجام دهید تا هر دو به دامنه صحیح اشاره کنند.

۲) بررسی آدرس سایت به صورت دستی

اگر به خاطر خطای ریدایرکت بیش از حد، نتوانستید به داشبورد وردپرس دسترسی پیدا کنید، می توانید این کار را به صورت دستی هم انجام دهید.

برای اینکار باید فایل wp-config.php را ادیت کنید که می توانید از مدیریت فایل کنترل پنل یا کلاینت ftp کمک بگیرید.

بعد اینکه فایل را پیدا کردید، آن را با دکمه مربوط به edit باز کنید تا قابل ویرایش باشد.ویرایش فایل کافیگ برای رفع خطای ریدایرکت بیش از حد

خطوط زیر را به آن اضافه کنید و حتماً example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید.

define('WP_HOME','http://example.com');

define('WP_SITEURL','http://example.com');

این فایل را ذخیره کرده و آن را ببنید. سپس بررسی کنید که مشکل ERR_TOO_MANY_REDIRECTS حل شده است یا نه.

۷. سرویس های CDN را بررسی کنید.

منظور از سرویس های CDN، سرویس هایی هستند که درخواست های کلاینت ها را به سرورهای مختلف هدایت می کنند. سرویس هایی مثل cloudflare که به عنوان پلتفرم پراکسی معکوس عمل می کنند و فعال بودن گزینه Flexible SSL در آنها باعث بروز خطای ریدایرکت می شود.

به این صورت که اگر از قبل در سایت خود یک گواهی ssl داشته باشید و Flexible SSL کلودفلر را هم فعال کرده باشید، سایت در یک حلقه ریدایرکت قرار می گیرد چون وقتی گزینه Flexible SSL فعال است، تمام درخواست ها از طریق HTTP به سرور ارسال می شود. سرور هم از HTTP به HTTPS تغییر مسیر داده است و همین باعث ایجاد یک حلقه نامحدود می شود.

قبل از هر گونه تغییر در تنظیمات، بهتر است Cloudflare را به صورت موقت متوقف کنید و ببینید که خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS واقعاً به این سرویس مربوط می شود یا نه. پس مراحل زیر دنبال کنید:

از داشبورد کلودفلر، به تب Overview بروید.کلیک روی overview کلودفلر

از بخش Advanced Actions روی گزینه Pause Cloudflare on Site کلیک کنید. متوقف سازی کلودفلر از بخش گزینه های پیشرفته

کش وبسایت را مجدداً پاک کنید و بررسی کنید که مشکل ریدایرکت حل شده است یا نه.

اگر دیدید، مشکل حل شد پس می توانید مطمئن شوید که فعال بودن گزینه Flexible SSL دلیل این مشکل است. پس مراحل زیر را طی کنید:

به داشبورد کلودفلر بروید و دامنه خود را انتخاب کنید.انتخاب دامنه

از منوی سمت چپ، روی SSL/TLS کلیک کنید.کلیک روی ssl tls

حالت رمزگذاری را به Full یا Full (strict) تغییر دهید.انتخاب گزینه full

سرویس کلودفلر را از همان قسمت Advanced Actions، فعال کنید و بررسی کنید که سایت به درستی بارگذاری می شود یا نه.

۸. پلاگین ها را بررسی کنید.

اگر کد افزونه ها، تم ها و هسته وردپرس با هم تداخل داشته باشد، تضاد به وجود می آید و این تضادها دست به دست هم می دهد و خطاهایی مثل ریدایرکت بیش از حد را به وجود می آورند. 

اگر بعد از راهکارهای بالا، هنوز هم نتوانستید مشکل را حل کنید. توصیه می کنیم که همه افزونه ها را غیرفعال کنید و ببینید که مشکل ریدایرکت به پلاگین ها مربوط می شود یا نه.

برای اینکار دو راه دارید:

۱) وردپرس

وارد داشبورد وردپرس شوید.

روی Plugins کلیک کنید و Installed Plugins را انتخاب کنید.

کادر Select All را علامت بزنید تا همه افزونه ها انتخاب شوند.انتخاب تمام افزونه های نصب شده

از منوی کشویی Bulk actions گزینه Deactivate را انتخاب کرده و روی Apply کلیک کنید.انتخاب deactive

۲) کلاینت ftp

اگر به داشبورد وردپرس دسترسی ندارید، می توانید از کلایت ftp کمک بگیرید.

کافیست با استفاده از کلاینت، دایرکتوری wp-content/plugin را پیدا کنید و اسم آن را تغییر دهید تا برای سایت وردپرسی قابل دسترس نباشد.تغییر اسم دایرکتوری افزونه های برای رفع خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

اگر این کار شما باعث رفع ارور ERR_TOO_MANY_REDIRECTS نشد، کارهای لازم برای فعال سازی مجدد آنها را انجام دهید. (وردپرس: انتخاب همه و active کردن آنها، کلاینت ftp: تغییر اسم پوشه افزونه ها به Plugins)

ولی اگر بعد از غیرفعال سازی، دیدید که سایت به درستی کار می کند و با خطای ریدایرکت مواجه نیست. می توانید پلاگین ها را یکی یکی فعال کنید و بعد از فعال سازی هر کدام، بررسی کنید که سایت کار می کند یا نه. 

این کار را آنقدر ادامه دهید تا در نهایت افزونه معیوب را شناسایی کنید.در آخر، بهتر است پلاگین معیوب را کلاً حذف کنید یا در صورت نیاز، جایگزین مناسبی را برای آن پیدا کنید.

۹. با پشتیبانی سرور هاستینگ تماس بگیرید.

اگر هیچ یک از روش های بالا مشکل ریدایرکت بیش از حد را حل نکرد، می توانید با ارائه دهنده هاستینگ تماس بگیرید و موضوع را با آنها در میان بگذارید. اگر اطلاعات لازم در مورد وضعیت و عملکرد وبسایت خود را در اختیار آنها قرار دهید، مطمئناً دلیل خطا و حتی راه حل های آنها را در اختیار شما قرار خواهد داد شاید هم در صورت نیاز خودشان دست به کار شوند و این مشکل شما را حل کنند.

سخن آخر

خطای ERR_TOO_MANY_REDIRECTS به خاطر گیر افتادن صفحه سایت در یک حلقه بی نهایت اتفاق می افتد و دلایل زیادی وجود دارد که می تواند باعث بروز این مشکل شود. پیکربندی نادرست سرور، ناسازگاری پلاگین ها، آپدیت نبودن کوکی ها و کش مرورگر و وردپرس از مهم ترین این دلایل هستند که هر کدام راه حل های مخصوص خود را دارند. کافیست روش هایی که در مقاله بررسی کرده ایم را با دقت و حوصله اجرا کنید تا اینکه در نهایت موفق به حل مشکل ریدایرکت شوید.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال، درخواست و نیاز به راهنمایی، می توانید با ثبت نظر خود، با ما وارد ارتباط شوید تا هر چه زودتر به شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول:

بله. احتمالش زیاد است. بهتر است از پیکربندی درست گواهینامه ssl مطمئن شوید تا این خطا را رفع کنید. در مقاله هم آموزش های لازم برای این حل این مشکل را ارائه دادیم که در صورت نیاز می توانید از آنها هم استفاده کنید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من زهرا پیرجانی دانشجوی رشته نرم افزار هستم. علاقه ای که به یادگیری مطالب جدید دارم باعث شد که انگیزم برای فعالیت در حوزه تولیدمحتوا بیشتر شود. تمام تلاشم این است که با درک کامل موضوع، محتوایی ساده و کامل تهیه کنم که برای همه علاقمندان مفید و کاربردی باشد. یادگیری مطالب جدید و آموزش اونها به بقیه، بهترین کاری هست که می توانم برای رشد خودم و همچنین کمک به رشد علاقمندان به مباحث مورنظر انجام بدم.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید