شما برای مطالعه این مقاله فقط 13 دقیقه وقت نیاز دارید

password-manager-apps

۱۰ نمونه از بهترین برنامه های مدیریت پسورد برای امنیت بیشتر

4.5/5 - (2 امتیاز)

یک زمانی هر موقع نیاز به ایجاد حساب کاربری داشتیم، تاریخ تولد یا “1234” را به عنوان رمز عبور مشخص می کردیم ولی الان استفاده از چنین رمزهای ساده و پیش پا افتاده ای مثل این است که سلاح را به سمت خود گرفته و شلیک می کنید چون با این کار زمینه لازم برای حمله هکرها را فراهم می کنید. احتمال فراموشی رمز، استفاده از رمزهای تکراری و ساده و نشت اطلاعات از مهم ترین عواملی هستند که باعث توسعه برنامه های مدیریت پسورد شدند.

ابزارهای مدیریت پسورد در ایمن ترین حالت ممکن از رمزهای شما محافظت می کنند تا تحت تاثیر هک و نفوذ قرار نگیرند که از بهترین آنها می توان به 1Password و Bitwarden اشاره کرد.

دیگر وقت آن است که کمی بیشتر با برنامه های مدیریت پسورد آشنا شوید تا با یک انتخاب درست، رمزهای عبور پیچیده ای که برای هر وبسایت، اپلیکیشن و پلتفرم مشخص می کنید را در یک پایگاه داده امن ذخیره کنید و نگرانی های مربوط به فراموشی آنها را کنار بگذارید:

چرا به برنامه مدیریت پسورد نیاز داریم؟

طبق بررسی های انجام شده، هر کدام از کاربران به طور متوسط ۷۰ تا ۸۰ پسورد دارند که وقتی قرار باشد از یک رمز قوی و پیچیده استفاده کنید، تقریبا غیرممکن است تک تک این رمزها را به خاطر بسپارید. استفاده از برنامه مدیریت پسورد باعث می شود که رمزهای عبور قوی برای سایت ها و اپلیکیشن ها تنظیم کنید و پروسه به خاطر سپاری و محافظت از رمزهای عبور خود که میراث های دیجیتالی شما هستند را به راحتی پشت سر بگذارید.

رمز عبوری که موقع ایجاد حساب کاربری نیاز دارید توسط برنامه های مدیریت پسورد پیشنهاد می شود. همچنین، رمزهای عبور ضعیف و تکراری که قبلا تنظیم کرده اید، علامت گذاری می شوند و تا شما آنها را با پسوردهای سخت تر جایگزین کنید. پس با این اوصاف، با استفاده از مدیر پسورد، یک پایگاه داده امن و قوی از پسوردهای خود ایجاد می کنید که هر موقع نیاز به ورود به حساب کاربری باشد، این برنامه رمز عبور مناسب را در اختیار شما قرار می دهد و اگر چند حساب داشته باشید هم لیست رمزهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. 

شاید الان خود فکر می کنید که وقتی خود مرورگر مثلا گوگل کروم هم همین کار را انجام می دهد، چه نیازی است که به دنبال بهترین برنامه های مدیریت پسورد باشیم؟

با اینکه مرورگرهای معروفی مثل گوگل کروم هم پسوردهای مختلف شما را ذخیره می کنند ولی مدیریت رمزهای عبور مبتنی بر مرورگر محدودتر است.

دلیل اصلی که کارشناسان امنیتی توصیه می کنند از یک برنامه مدیریت پسورد استفاده کنید این است که مرورگرها در حوزه مدیریت پسورد تخصص و تمرکز ندارند و اولویت های دیگری دارند. به عنوان مثال، رمز عبور پیشنهادی مرورگر ها نسبت به برنامه های مدیریت پسورد قوی نیست ولی در مقابل، برنامه های مدیریت پسورد یک هدف منحصر بفرد دارد و با اضافه کردن ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته کارهای مربوط به مدیریت پسورد را به صورت تخصصی جلو می برند.

پس وقتی قرار است در سایت های زیادی ثبتنام کنید و روی رمزهای خود حساس هستید و دوست ندارید به خاطر سهل انگاری، داده ها و اطلاعات حساس خود را در معرض حمله هکرها قرار دهید، باید به فکر استفاده از یک برنامه مدیریت پسورد قوی و امن باشید. 

مثلا یک تریدر حرفه ای که برای داشتن آی پی ثابت و معاملات سریع تصمیم به خرید سرور مجازی ترید می گیرد، نباید به خاطر استفاده از یک رمز عبور ساده، اطلاعات حساس حساب کاربری خود را در معرض هک قرار دهد و تمام تلاش های خود را در عرض چند دقیقه به باد دهد.

پس در نتیجه اگر به فکر این هستید که پسوردها و اطلاعات آنلاین خود را در امن ترین حالت ممکن ذخیره کنید، رمزهای عبور پیچیده و غیرقابل شکستی ایجاد کنید یا موقع فراموشی رمزهای عبور خود آرامش خود را حفظ کنید به یک همراه نیازی دارید تا کارهای مدیریت پسوردها را به او بسپارید.

بیایید شما را با بهترین همراه های دیجیتالی آشنا کنیم:

۱. 1Password1Password برای سیو کردن پسوردها

1Password یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد است که قابلیت ها و ویژگی های ساده و کاربر پسند متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. 1Password عملکرد فوق العاده ای در رمز گذاری دارد و از شیوه های امنیتی خوبی استفاده می کند که اگر پسورد اصلی 1Password را با حساسیت و دقت زیاد تنظیم کنید، مطمئن باشید که قرار نیست از این برنامه ضربه بخورید.

 این برنامه روی سیستم های ویندوز، مک، کروم بوک، آیفون، اندروید و مرورگرهای وب کار می کند و همین ویژگی باعث می شود که دستگاه های مختلف خود را همگام سازی کنید و در دسترسی به رمزهای عبور خود آزادتر باشید. 

Watchtower یکی از ویژگی های جالب این ابزار است. این ویژگی به شما کمک می کند که رمزهای عبور ضعیف و آسیب پذیر را شناسایی کنید و آن را تغییر دهید و در این پروسه هم همراهی به اسم 1Password در کنار شماست تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد. 

Travel Mode هم از ویژگی های کاربردی 1Password است که کاربرانی مثل دانشجو یا صاحبان کسب و کار که دائم در حال سفر هستند، با استفاده از آن می توانند رمزهای عبور بعضی از وبسایت ها یا اپلیکیشن ها را به طور موقت از دسترس خارج کنند تا موقع بازرسی ها به مشکل نخورند. حتی مثلاً اگر گوشی خود را گم کرده اید و این برنامه در لپتاپ خود هم نصب کرده اید، می توانید رمزهای عبور خود را در حالت “Safe for Travel” قرار دهید تا تمام اطلاعات شخصی شما غیرقابل دسترس باشند.

کنترل ورود تیم های شرکتی، ذخیره سازی کلید های API و گواهینامه های خصوصی، جلوگیری از کپی اطلاعات حساس در کلیبورد، استفاده از تکنیک رمزگذاری AES 256 بیتی، سازگاری با مرورگرها و دستگاه های مختلف و قابلیت اشتراک گذاری امن تر آیتم های ذخیره شده در برنامه از ویژگی های دیگر 1Password است.

– تنها نقطه ضعف این ابزار، “پولی بودن” آن است. با اینکه الان موقع نوشتن این مقاله دوره ۱۴ روزه استفاده رایگان ارائه می شود ولی برای بهره مندی کامل از ویژگی های آن بهتر است یکی از پلن های پولی مناسب را خریداری کنید.

۲. Bitwarden Bitwarden 

نقطه ضعفی که 1Password دارد با Bitwarden جبران شده است. این برنامه حتی در طرح رایگان خود هم ویژگی های موردنیاز برای مدیریت پسورد در دستگاه های مختلف را ارائه می دهد و به همین خاطر است که موقع صحبت از ابزارهای مدیریت پسورد رایگان، Bitwarden جزو اولین مواردی است که به ذهن می آید.

پس اگر می خواهید رمزها و اطلاعات حساس خود را به صورت امن و آفلاین ذخیره کنید و از ویژگی های دیگری مثل احراز هویت دو مرحله ای و همگام سازی رمزها بین دستگاه های مختلف برخوردار باشید نیازی به پرداخت هزینه ای ندارید و کارتان با همان نسخه رایگان هم راه می افتد.

این برنامه برای ویندوز، اندروید، لینوکس، مک و iOS در دسترس است و افزونه هایی را هم برای مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کروم، safari ،Opera و Edge ارائه می دهد. 

بهره مندی از فضای ذخیره سازی ۱ گیگابایتی، گزینه های احراز هویت اضافی، تولید کننده رمز عبور و پشتیبانی پیشرفته، تعیین کاربر دیگر برای دسترسی اضطراری به پسوردها و … از ویژگی های پلن های پولی Bitwarden است که در صورت تمایل به دریافت این ویژگی ها باید نسبت به خرید پلن مناسب اقدام کنید.

در کل، متن باز بودن، به صرفه بودن، ارائه گزارشات دسترسی، اشتراک گذاری امن پسورد، سازگاری با انواع دستگاه ها و مرورگرها، احراز هویت امن تر و سرعت بالا از ویژگی های اصلی این ابزار مدیریت پسورد است.

– طبق برخی گزارشات، بعضی مواقع افزونه مرورگر Edge برنامه  دچار مشکل می شود و قادر به تکمیل خودکار بعضی از فرم ها نیست.

۳. DashlaneDashlane برای مدیریت پسورد

Dashlane تا امروز حتی یک بار هم دچار نشت اطلاعاتی نشده است و ویژگی های قدرتمندی برای ایجاد و محافظت از رمزها و اطلاعات ارائه می دهد. سازگاری این برنامه با انواع دستگاه های ویندوز، مک، اندروید و ios و مرورگرهای مختلف باعث می شود که از بابت همگام سازی رمزها هم به مشکلی بر نخورید. 

داشبورد این برنامه بسیار مدرن و البته ساده است و با استفاده از آن می توانید همه کاربران یک اکانت Dashlane و اطلاعات ورود را نظارت کنید. 

اگر قبلا برای بعضی از حساب های خود رمز ضعیفی مشخص کرده اید، این برنامه تمام آن رمزها را برجسته می کند تا آسیب پذیری حساب های خود از بین ببرید. 

همچنین استفاده از معماری امنیتی ویژه و رمزگذاری AES 256 بیتی باعث ایجاد یک فضای امن برای ذخیره سازی پسوردهای شما می شود و فرقی نمی کند که از نسخه رایگان استفاده می کنید یا نسخه پولی، تمام رمزهای شما از این فضای امن برخوردار خواهند شد.

البته، نسخه رایگان دارای محدودیت های هم است. مثلا حساب Dashlane شما فقط می تواند یک کاربره باشد و حداکثر فقط می توانید ۵۰ رمز عبور را ذخیره کنید و با استفاده از نسخه رایگان نباید انتظار بهره مندی از ویژگی اسکنر وب تاریک آن را داشته باشید.

در حالت کلی، اگر به فکر برنامه مدیریت پسوردی هستید که علاوه بر ذخیره امن پسوردها مجهز به ویژگی های دیگری مثل اسکن وب تاریک، VPN داخلی، بررسی مداوم ایمنی و سلامتی رمز عبورها، سازگاری با دستگاه و مرورگرهای مختلف، کیف پول دیجیتال، احرازهویت های پیشرفته و سیستم هشدار برای موارد خطرناک مجهز باشد، Dashlane انتخاب خوبی برای شماست، انتخابی که می تواند با هزینه های بیشتری همراه باشد.

– اگر از طرح رایگان Dashlane استفاده می کنید نباید انتظار همگام سازی رمزهای خود در دستگاه های مختلف را داشته باشید چون حساب Dashlane رایگان شما فقط در یک دستگاه قابل استفاده است.

۴. NordPassمدیر پسورد NordPass

کسانی که با امنیت و کارایی NordVPN آشنا هستند، خیلی خوب می دانند که NordPass هم در زمینه مدیریت پسورد کم نمی گذارد. این برنامه تمام اصول اولیه برای مدیریت امن رمز عبور را در پلن رایگان خود هم ارائه می دهد و به خاطر ارائه ویژگی ها و قابلیت های متعدد، در مدت کمی توانست خود را به سطح رقبای قدیمی تری مثل Dashlane برساند.

کلیک کنید  پورت چیست؟ آشنایی با انواع Port های مهم شبکه

با اینکه این برنامه به اندازه Bitwarden قوی نیست ولی با پلن رایگان آن به ذخیره تعداد نامحدود پسورد، تولید رمز عبور امن، احراز هویت چند مرحله ای پیشرفته، همگام سازی خودکار در دستگاه ها و مرورگرهای مختلف دسترسی خواهید داشت که می تواند امتیاز بزرگی برای شما باشد.

با پلن های پولی NordPass هم می توانید به گزارشات سلامتی پسورد، نظارت بر نقض داده ها، اشتراک گذاری ایمن داده ها، تاریخچه رمزعبور، امکان پیوست کردن فایل ها به هر آیتم موجود در پایگاه داده پسورد و فضای ذخیره ذخیره سازی ۳ گیگابایتی دسترسی خواهید داشت. همچنین، با دوره آزمایشی هم می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای به مدت ۳۰ روز از پلن های پولی استفاده کنید و ببینید که به امکانات آنها نیاز  دارید یا پلن رایگان هم می تواند نیازهای شما را برطرف کند.

– در صورت نیاز به ایجاد حساب های چند کاربره نیاز به پروسه راه اندازی مخصوص و هزینه های اضافی دارید.

۵. KeeperKeeper

اگر هزینه برایتان مهم نیست و فقط به فکر این هستید که از یک برنامه مدیریت پسورد استفاده کنید و در صورت نیاز با استفاده افزونه های امنیتی بیشتر، امنیت کسب و کار خود را بر اساس نیازهای خود سفارشی سازی کنید، Keeper بهترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید.

این برنامه هیچ پلن رایگانی ندارد و فقط در طی دوره های آزمایشی ۳۰ روزه آن می توانید عملکرد آن را تست کرده و بعد از اینکه مطمئن شدید، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

Keeper هم مثل اکثر رقبای خود با سیستم عامل های مختلفی مثل ویندوز، لینوکس، مک، اندروید و iOS سازگار است و افزونه های مناسب برای مرورگرهای معروفی مثل فایرفاکس و گوگل کروم ارائه داده است.

شما با استفاده از این برنامه نه تنها به راحتی می توانید رمزهای پیچیده ای ایجاد کنید بلکه در دسترسی به این رمزها هم بسیار سریع عمل خواهید کرد. 

احراز هویت دو مرحله ای، امنیت پیشرفته تر، گزارش فعالیت های کاربران، کنسول مدیریتی، حالت آفلاین بدون اینترنت، امکان ذخیره سازی فایل ها و داکیومنت از هر نوعی و ۱۰ گیگابایت حافظه داخلی از امکاناتی است که می توانید با خرید یک پلن Keeper صاحب شوید.

– بهره مندی از امکانات احراز هویت پیشرفته مثل بیومتریک نیاز به برنامه های مستقل دارد.

۶. KeePassKeePass

KeePass یک برنامه مدیریت پسورد کاملاً رایگان و متن باز است که برای استفاده در سیستم های ویندوزی بهینه شده است ولی گزینه های غیررسمی از آن برای سیستم های لینوکس، مک، اندروید و ios هم موجود است. 

در کل این ابزار به صورت تخصصی طراحی شده است اگر دانش فنی زیادی دارید و دوست دارید از یک برنامه مدیریت پسورد رایگان استفاده کنید، KeePass گزینه مناسبی برای شماست.

این برنامه تمام رمزهای عبور را در یک پایگاه داده قرار می دهد و رمزگذاری را برای کل پایگاه داده انجام می دهد. استفاده از این برنامه کمی سخت است و نیاز به دانش فنی دارد چون این شما هستید که باید با استفاده از سرویس های فایل مثل Dropbox، فایل پایگاه داده را همگام سازی کنید. 

– یادگیری نحوه استفاده از KeePass کمی سخت است و رابط کاربری آن در مقایسه با سایر برنامه ها پیچیده تر است.

۷. Enpassمدیریت پسورد با Enpass

اگر سیو کردن پسوردها در برنامه دسکتاپ در اولویت شما قرار دارد، Enpass گزینه مناسبی برای شماست. برنامه دسکتاپ این برنامه محدودیتی برای ویندوز، مک و لینوکس ندارد ولی برنامه رایگان موبایل اندروید و ios به ۲۵ رمز محدود شده است.

Enpass از این جهت منحصر بفرد است که به شما امکان می دهد پایگاه داده پسوردهای خود را هر جا که خواستید ذخیره کنید و به صورت آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشید. البته چون سرور متمرکزی وجود ندارد که این فایل را در دسترس شما قرار دهد، خودتان باید این فایل رمز را در فضای ذخیره سازی ابری شخصی مثل Dropbox یا iCloud ذخیره کنید.

این برنامه داده ها را با تکنیک رمزگذاری AES-256 و پسوند SQLCIPHER ذخیره می کند و اگر خواستید می توانید این داده ها را با یک کلیک اصلی و یک کلید رمزگذاری شده قفل کنید تا اگر هکر ها به آن دسترسی پیدا کردند هم بدون داشتن رمز اصلی باز نتوانند از آن استفاده کنند.

سیو کردن پسوردها به صورت امن، نظارت پسوردها و ایجاد رمزهای عبور ایمن لذت بخش ترین کارهایی هستند که می توانید با این برنامه انجام دهید.

– این سرویس زمانی برای شما رایگان است که فقط به نسخه دسکتاپ آن راضی باشید ولی اگر به نسخه موبایل آن نیاز داشتید، باید هزینه را پرداخت کنید.

۸. LogMeOnce  LogMeOnce

LogMeOnce یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد است که به کاربران اجازه می دهد به صورت چند پلتفرمی به رمزهای عبور خود دسترسی داشته باشند و با استفاده از اثر انگشت، پین یا عکس وارد حساب LogMeOnce خود در مرورگر، دسکتاپ یا موبایل شوند.

نسخه رایگان این برنامه با تبلیغات همراه شده است و به خوبی از عهده ایجاد رمزهای امن و ذخیره سازی رمز ها و احراز هویت دو مرحله ای برمی آید و روی دستگاه های نامحدود قابل استفاده است. داشبورد قابل تنظیم، امکان سفارشی سازی، ورودهای برنامه ریزی شده و احراز هویت های پیشرفته از امکانات دیگر این برنامه هستند.

– محدودیت LogMeOnce در تعداد یادداشت های امن، کارت های اعتباری و رمزهای قابل اشتراک است که البته با پرداخت هزینه های اضافی می توان این محدودیت ها را کنار زد.

۹. RoboFormRoboForm

RoboForm یکی از قدیمی ترین برنامه های مدیریت پسورد است که استفاده از آن نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد و به راحتی می توانید شروع به استفاده از این برنامه کنید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که کسی به غیر از شما وارد خزانه رمزهای شما نمی شود، می توانید از احراز هویت دو مرحله ای آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمام داده هایی که در این خزانه آپلود می کنید با تکنیک رمزگذاری AES-256 قفل می شوند. 

با اینکه این برنامه با پلتفرم های مختلفی مثل اندروید، iOS و دسکتاپ سازگار است ولی اگر به دنبال عملکرد بهتر و به روزرسانی های بیشتری هستید، توصیه می شود که از افزونه مرورگر آن استفاده کنید. افزونه RoboForm در مرورگرهای Chrome ،Firefox ،Opera ،Microsoft Edge و Safari موجود است و آماده سیو کردن پسوردهای شماست.

تولید رمزهای استاندارد، ورودهای راحت تر، قابلیت اشتراک گذاری پسورد، نظارت وب تاریک، ارائه گزارش های لازم جهت سلامتی رمزها و … از مهم ترین ویژگی های این برنامه است.

– امکان ذخیره سازی ابری پسوردها وجود ندارد.

۱۰. RememBearRememBear

اگر به دنبال برنامه جذابی هستید که مدیریت پسورد را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهد و از رابط کاربری سرگرم کننده ای برخوردار باشد می توانید روی RememBear حساب کنید.

استفاده از این برنامه نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و با رابط کاربری ساده و سرگرم کننده آن می توانید پسورد های خود در پلتفرم های مختلفی مثل ویندوز، مک، اندروید و ios مدیریت کنید و از قابلیت های آن در افزونه های Chrome، Firefox و Safari بهره مند شوید.

نسخه رایگان این برنامه در مقایسه با سایر گزینه ها کامل تر است و ذخیره نامحدود پسوردها از ویژگی های ارزشمند این نسخه است. 

ذخیره سازی ایمن یادداشت ها و اطلاعات کارت اعتباری با نسخه رایگان فقط روی یک دستگاه قابل انجام است.

 شاید موقع بررسی لیست بهترین برنامه های مدیریت پسورد با برنامه LastPass هم مواجه شده باشید. این برنامه با اینکه به خاطر ویژگی ها پربار نسخه رایگان و امکانات ذخیره سازی و همگام سازی پیشرفته خود جزو بهترین ها است ولی متاسفانه در سال ۲۰۲۲ مورد حمله قرار گرفت و نتوانست جلوی سرقت داده های کاربران خود را بگیرد که دلیل اصلی آن سطوح رمز گذاری ضعیف بود. 

به همین خاطر درست نبود که این برنامه را هم در لیست بهترین برنامه های مدیریت پسورد قرار دهیم. پس بهتر است به امنیت رمزهای خود اهمیت بدهید و به دنبال برنامه های امن تری برای سیو کردن پسوردهای خود باشید.

کدام برنامه مدیریت پسورد بهتر است؟

مزیت اصلی استفاده از برنامه مدیریت پسورد این است که به جای صدها رمز، فقط یک رمز را به خاطر می سپارید و از آن به عنوان کلیدی برای دسترسی به خزانه پسورد خود استفاده کنید.

همه این برنامه ها می توانند انتظارات شما را برآورده کنند منتها به شرطی که نیازهای خود را شناسایی کنید و ببینید که کدام برنامه برای شما مناسب تر است.

  • آیا سطح امکانات پلن رایگان برای شما مهم است؟
  • سازگاری با پلتفرم های مختلف تا چه اندازه است؟
  • می توانید هزینه زیادی را برای امکانات پیشرفته تر پرداخت کنید؟
  • هدفتان فقط سیو کردن پسورد ها است یا به امکانات دیگری هم نیاز دارید؟
  • امکان غیرفعال سازی دسترسی به رمزها برایتان مهم است؟
  • ذخیره سازی ابری پسوردها برایتان مهم است؟
  • نیاز به همگام سازی پسورد ها در دستگاه های مختلف دارید؟

پس نیازهای خود را شناسایی کنید و بعد بر اساس آنها تصمیم بگیرید که کدام برنامه مدیریت پسورد برای شما خوب است.

ولی در کل، ۱Password و Bitwarden از بهترین گزینه هایی هستند که کارهای مربوط به ایجاد و مدیریت پسوردها را در امن ترین و البته پیشرفته ترین حالت ممکن انجام می دهند. امکان همگام سازی پسوردها، رمزگذاری AES-256، قابلیت های کاربردی از ویژگی هایی هستند که باعث شده اند این دو جزو بهترین ها باشند. 

کلام آخر

با برنامه های مدیریت پسورد، دیگر مجبور نیستید که تمام پسوردهای خود را به خاطر بسپارید چون این برنامه ها علاوه بر ایجاد رمزهای امن و پیچیده، به خاطر سپردن پسوردها را هم از طرف شما انجام می دهد و علاوه بر آن قابلیت های اضافی دیگری را برای ارتقا تجربه کاربری ارائه می دهند. طبق بررسی های انجام شده، برنامه ۱Password از لحاظ ویژگی ها پیشرفته و Bitwarden هم به خاطر ارائه قابلیت های پیشرفته به صورت رایگان، می تواند به برنامه محبوب شما تبدیل شوند.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال، درخواست و نیاز به راهنمایی، می توانید با ثبت نظر خود، با ما وارد ارتباط شوید تا هر چه زودتر به شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول:

اگر به هر دلیلی نیاز به مخفی سازی یا غیرفعال سازی موقت رمزهای خود داشتید، می توانید از ویژگی Travel mode برنامه ۱Password استفاده کنید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من زهرا پیرجانی دانشجوی رشته نرم افزار هستم. علاقه ای که به یادگیری مطالب جدید دارم باعث شد که انگیزم برای فعالیت در حوزه تولیدمحتوا بیشتر شود. تمام تلاشم این است که با درک کامل موضوع، محتوایی ساده و کامل تهیه کنم که برای همه علاقمندان مفید و کاربردی باشد. یادگیری مطالب جدید و آموزش اونها به بقیه، بهترین کاری هست که می توانم برای رشد خودم و همچنین کمک به رشد علاقمندان به مباحث مورنظر انجام بدم.

دیدگاه های شما

1 شهریور 1402
مریم مالکی

سلام میشه یک نمونه گذرواژه امن مثال بزنید

    1 شهریور 1402
    مارال آزاد

    سلام. یک پسورد امن باید حداقل ۸ کاراکتر داشته باشه و ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک باشه مثلا 5Dhgr23@ldx$p0a96 نمونه پسورد امن هست

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید