شما برای مطالعه این مقاله فقط 5 دقیقه وقت نیاز دارید

bingx

مراحل ثبت نام در صرافی BingX برای تریدرها

5/5 - (1 امتیاز)

صرافی BingX نیز یکی از بسترهای معاملات ارزهای دیجتال به شمار می رود که اعتماد کاربران زیادی را جلب کرده است و بسیاری از تریدرها، از این صرافی برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. در این مقاله، ما به بررسی مراحل ثبت نام در صرافی BingX برای تریدرها خواهیم پرداخت. از طریق این مراحل، تریدرها قادر خواهند بود تا به عنوان اعضای این پلتفرم، به ترید ارزهای دیجیتال با اطمینان و امنیت بالاتری بپردازند.

BingX یکی از صرافی هایی است که به علت نداشتن قابلیت پرداخت با ارزفیات، محدودیتی برای ایرانیان ندارد و به همین دلیل یکی از صرافی های مورد علاقه ایرانیان است.

دقت داشته باشید که از تکمیل اطلاعات شخصی تا تایید هویت و راه‌اندازی حساب کاربری، هر مرحله از این فرآیند مستلزم توجه و شناخت کاملی از قوانین و مقررات مربوطه است. در ادامه، به تفصیل به بررسی هر یک از این مراحل خواهیم پرداخت و نکات کلیدی را برای تریدرهای تازه‌کار و حرفه‌ای در این زمینه بررسی خواهیم نمود. اما پیش از آن که ثبت نام در این صرافی را شروع کنید، باید دقت داشته باشید که این صرافی IP های ایرانیان را مسدود می کند و اجازه استفاده از امکانات را نمی دهد. به همین دلیل شما نیاز به یک IP ثابت خارجی نیاز دارید که این کار را VPS برایتان انجام میدهد. بهتر است پیش از آنکه در این سایت ثبت نام کنید و شروع به ترید کنید، برای خرید سرور مجازی ترید اقدام کنید؛ این سرور مجازی علاوه بر این که یک آی پی خارجی ثابت برای شما فراهم می کنید، دارای امکانات و ویژگی هایی است که فرایند ترید را برای شما آسان تر می کند.

صرافی BingX برای ایرانیان چه مزیت ها و چه معایبی برای کاربران دارد؟

در اینجا قرار است ویژگی های مثبت و منفی که BingX دارد را بررسی کنیم تا شما با آگاهی بیشتری نسبت به ثبت نام در این صرافی اقدام کنید. در ابتدا از ویژگی های مثبتی که این صرافی دارد و سبب برتری آن از دیگر صرافی ها می شود، می پردازیم.

مزایای BingX

  • BingX دارای ویژگی ترید گروهی و جمعی است.
  • کارمزد های معاملاتی آن نسبتا پایین است (حداکثر 0.2%)
  • تنوع بالایی از ارزهای دیجیتال ارائه می دهد
  • امکان کپی ترید دارد و برای کاربران مبتدی مناسب است؛ چرا که می توانند معاملات کاربران دیگر را ببینند و کپی کنند
  • داشتن امکان پشتیبانی به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته با چت زنده
  • صرافی BingX به امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران خود اهمیت می‌دهد.
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند BingX، به تریدرها امکان می‌دهد به راحتی با ابزارها و قابلیت‌های مختلف این صرافی آشنا شوند.
  • BingX با تکنولوژی‌های پیشرفته خود تاخیر کمی در اجرای معاملات ایجاد می‌کند، این امر برای تریدرها اهمیت دارد زیرا در بازارهای پویا و پرسرعت، زمان گاهی اوقات تفاوت معاملات را تعیین می‌کند.

معایب BingX

  • در این صرافی امکان پرداخت ارز فیات برای ترید وجود ندارد.
  • امکاناتی مانند وام و قرض گرفتن با یک پلتفرم استیکینگ کریپتو در BingX
  • اطلاعات محدودی در مورد ذخیره سازی سرد دارایی و اقدامات امنیتی وجود دارد.
  • تمام تراکنش کریپتو به کریپتو به جفت های معاملاتی USDT محدود هستند
  • محدودیت در ایران: BingX در ایران خدمات خود را برای کاربران محدود کرده است، که این موضوع می‌تواند برای تریدرهای ایرانی مشکل‌ساز شود.
  • قوانین و مقررات: برخی تریدرها ممکن است مواجه به چالش‌های مرتبط با قوانین و مقررات محلی یا بین‌المللی در استفاده از BingX برخورد کنند. این موضوع می‌تواند محدودیت‌هایی در فعالیت‌های تجاری آن‌ها ایجاد کند.
کلیک کنید  مراحل ثبت نام در صرافی نوبیتکس (Nobitex) برای تریدرها

ورود به صرافی BingX

به آدرس bingx.com بروید تا صفحه ثبت نام در صرافی BingX برایتان باز شود.

شما هم می توانید از طریق ایمیل و هم از طریق شماره تلفن همراه در این صرافی نام نویسی کنید.

پیشنهاد می‌شود که مراحل تکمیل ثبت‌نام خود را با آدرس ایمیل معتبر انجام دهید، زیرا در برخی موارد به دلیل مشکلات دریافت پیامک خارج از کشور توسط کاربران، ثبت‌نام با ایمیل توصیه می‌شود.

برای ثبت‌نام از طریق ایمیل، در قسمت اول، آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید.

ثبت‌نام در صرافی BingX از طریق ایمیل

سپس در قسمت دوم، برای حساب کاربری خود یک رمز عبور انتخاب نمایید. این رمز عبور باید حداقل 8 و حداکثر 20 کاراکتر شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. این کار باعث افزایش امنیت حساب کاربری شما خواهد شد.

ثبت‌نام در صرافی BingX از طریق ایمیل

در مرحله بعد، یک کد تایید مشابه تصویر بالا از طرف صرافی BingX به آدرس ایمیلتان ارسال می‌شود.

ثبت‌نام در صرافی BingX از طریق ایمیل

کد دریافتی را در کادر مخصوص وارد کنید. توجه داشته باشید که برای وارد کردن کد تایید، فقط 45 ثانیه زمان دارید. پس از وارد کردن کد، بر روی دکمه ثبت (Register) با رنگ آبی کلیک کنید.

ثبت‌نام در صرافی BingX از طریق ایمیل

تبریک می‌گوییم، ثبت‌نام شما در صرافی bingx با موفقیت انجام شده است.

ثبت‌نام در صرافی BingX از طریق ایمیل

پس از تکمیل ثبت‌نام، بهتر است امنیت حساب کاربری خود را افزایش داده و سپس به انجام معاملات خود بپردازید.

برای این منظور، می‌توانید از کد دومرحله‌ای یا 2FA استفاده کنید تا امنیت حساب کاربریتان در صرافی BingX تضمین شود.

کد دومرحله‌ای به عنوان یک رمز پویا عمل می‌کند. شما باید اپلیکیشن Google Authenticator را روی تلفن همراه خود نصب کنید. این اپلیکیشن هر دقیقه یک رمز جدید ایجاد کرده و رمز قبلی را منقضی می‌کند. این اقدام از دارایی‌های شما در مقابل سوءاستفاده محافظت می‌کند.

برای آن که تایید دو مرحله ای را در صرافی BingX  4 گام پیش روی شماست:

  • ورود به اپلیکیشن Google Authenticator
  • وارد کردن کد QR Code یا اطلاعات دستی برای افزودن صرافی BingX به اپلیکیشن
  • تأیید توسط کد ارسالی به ایمیل شما
  • با انجام این مراحل، امنیت حساب کاربریتان در صرافی BingX بهبود یافته و شما می‌توانید به طور امن‌تر معاملات خود را انجام دهید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی جامع مراحل ثبت نام در صرافی BingX برای تریدرها پرداختیم. برای شروع به عنوان یک تریدر حرفه‌ای بهتر است ثبت نام در صرافی BingX را هرچه سریع تر انجام دهید و تریدینگ را شروع کنید.

اگر هنوز فکر می کنید که آمادگی لازم و کافی را برای شروع ترید ندارید، می توانید مقاله آموزش رایگان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید و با صفر تا صد تریدینگ آشنا شوید.

در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

بله، ممکن است BingX ابزارهای تحلیلی مانند گراف‌ها و نمودارها برای کمک به تریدرها فراهم کند.

بله، پس از دسترسی به وبسایت BingX، باید مراحل تأیید هویت را طی کنید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید