شما برای مطالعه این مقاله فقط < 1 دقیقه وقت نیاز دارید

سوالات : سوالات شبکه

ایا ویندوز کامپیوتر را عوض کنیم اطلاعات پاک میشود؟

4.3/5 - (13 امتیاز)

زمانی که شما ویندوز سیستم خودتان را تغییر می دهید، باید این را بدانید که برخی از اطلاعات شما پاک خواهد شد. اما این سوال وجود دارد که کدام اطلاعات در معرض پاک شدن هستند؟ تمامی اطلاعاتی که در دسکتاپ، My Documents و درایوی که ویندوز روی آن نصب شده است، از بین می روند. در صورتی که اطلاعات مهمی در این قسمت ها دارید، بهتر است آن ها به درایوهایی که ویندوز در آن ها نصب نشده است، انتقال دهید.

فرض کنید که ویندوز شما در درایو C نصب شده است، بهتر است اطلاعات خودتان را به درایو D انتقال دهید و مراقب داده های خودتان باشید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

3 آبان 1402
زینب

عالی بود ممنون از شما

16 اسفند 1402
امیر

ببخشید اگه من مثلاً ویندوزم رو روی درایو c نصب کنم اطلاعات درایو های دیگر من باقی میماند یا آن ها هم همراه با درایو c پاک میشود؟

    19 اسفند 1402
    زهرا پیرجانی

    نه اگه ویندوز رو در درایو c نصب کنین، اطلاعات سایر درایوها بدون هیچ تغییری حفظ میشن. فقط بهتره موقع انتخاب درایو برای نصب ویندوز دقت کنین تا یه درایو اشتباهی رو انتخاب نکنین.

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید