شما برای مطالعه این مقاله فقط < 1 دقیقه وقت نیاز دارید

سوالات : سوالات شبکه

آیا می توان سرور مجازی روزانه یا سرور مجازی ساعتی خرید؟

5/5 - (2 امتیاز)

بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا می توان سرور مجازی روزانه و ساعتی خرید؟ پاسخ مثبت است. بعضی از سایت ها وجود دارند که سرور مجازی ساعتی و حتی روزانه ارائه می دهند. معمولا این سرورمجازی ها برای تست کردن در اختیار افراد قرار می گیرد و معمولا محدودیت های زیادی برای استفاده دارند. این کار بیشتر با هدف تبلیغات صورت می گیرد. اگر سرور مجازی بخواهید که از تمام امکانات آن استفاده کنید، این سرور های مجازی به دردتان نمی خورد.

احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که این محدودیت ها شامل چه مواردی هستند؟ سرور مجازی های روزانه و سرور مجازی ساعتی منابع کمتری دارند، سرعت اینترنت آن ها پایین تر است و امنیت آن ها بالا نیست (چرا که دسترسی ها باز هستند!). شما در سرور مجازی های روزانه و ساعتی، امکان تمدید و تبدیل آن به پلن های دیگر را ندارید. بهتر است تمام موارد گفته شده را در نظر بگیرید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

15 تیر 1402
میلاد

سلام من سرور مجازی ساعتی خریدم از یک سایت دیگری. ولی کار نکرد. آیا پولمو پس میدن؟

    15 تیر 1402
    المیرا شرقی

    سلام دوست عزیز. بهتره به قوانین اون سایت نگاه کنید. تنها تعداد اندکی از سایت ها امکان عودت وجه دارند. سایت ما نیز امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربر را دارد.

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید