شما برای مطالعه این مقاله فقط 8 دقیقه وقت نیاز دارید

VPS-for-binance

آیا سرور مجازی مناسب استفاده در صرافی بایننس است؟

3.9/5 - (8 امتیاز)

این روزها که اکثر تریدرها به دنبال راه های موثری برای بالا بردن سرعت و کیفیت معاملات رمزارزهای خود هستند، تحریم شدن صرافی های معروفی مثل بایننس، مانع بزرگی بر سر راه تریدرهای ایرانی گذاشته است. ایده ای که به ذهن اکثر تریدرها می رسد، خرید سرور مجازی بایننس برای ترید یا خرید سرور مجازی ترید است؛ اما این ایده تا چه حد می تواند موثر واقع شود؟ آیا سرور مجازی ترید برای دسترسی به این صرافی و انجام ترید مناسب است؟ در ادامه، جواب سوال های خود را پیدا خواهید کرد.

سرور مجازی ترید یکی از ایده آل ترین راه های دسترسی به صرافی بایننس با یک آی پی ثابت است. با توجه به اینکه ایران دچار تحریم شده است و آی پی های ایرانی اجازه دسترسی به این صرافی را ندارند، دلیل مسدود شدن اکثر حساب های کاربران ایرانی تغییر آی پی است. تغییر آی پی که به خاطر استفاده از VPN ها اتفاق می افتد، اما استفاده از سرور مجازی ترید، یک راه حل فوق العاده برای بالا بردن امنیت حساب کاربری و داشتن یک آی پی ثابت برای همیشه است.

با ویژگی هایی که سرور مجازی بایننس برای کاربران فراهم می کنند، راه برای خرید و فروش رمز ارز و انجام معاملات امن تر باز می شود. پس بیایید بررسی کنیم که چرا سرور مجازی برای بایننس مناسب است و دلیل اشتیاق تریدرها برای استفاده از سرور مجازی چیست؟

بایننس چیست؟

بایننس چیست

بایننس یکی از صرافی های رمز ارز بین المللی است که از بیش از 500 رمز ارز و 180 کشور پشتیبانی می کند. این صرافی در سال 2017 در هنگ کنگ تاسیس شد و با تمرکز روی معاملات بیت کوین و سایر آلت کوین ها به پیشرو های این صنعت تبدیل شد.

“Binance” حاصل ترکیب “bitcoin” و “finance” است و با معماری های چند لایه ای و چند خوشه ای، استانداردهایی بالایی از امنیت را برای تریدر ارائه می دهد. ظرفیت پردازشی این صرافی تقریباً 1.4 میلیون سفارش در ثانیه است و از رمز ارزهای متنوعی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و توکن های BNB خود پشتیبانی می کند.

کاربران با استفاده از بایننس می توانند رمز ارزها را معامله کنند و با استفاده از کیف پول دیجیتال این پلتفرم، مبالغ الکترونیکی خود را ذخیره کنند.

امنیت بالا، کارمزد پایین نسبت به صرافی های دیگر، 25 درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی برای پرداخت با بایننس کوین (BNB)، منابع آموزشی جامع، فرآیند تایید هویت و … از مزایایی هستند که اکثر کاربران را به انجام مبادلات رمز ارز در بایننس تشویق می کند.

مزایای ترید در بایننس

قبل از اینکه نقش استفاده از vps بایننس را بررسی کنیم، بهتر است به دلایلی که باعث شده اند این صرافی به گزینه محبوب تریدرهای حرفه ای تبدیل شود، اشاره کنیم. امکان ندارد که یک صرافی به سادگی و بدون هیچ مزیت به صرافی برتر رمز ارز تبدیل شود پس مطمئناً دانستن این دلایل به شما کمک می کند، در این مسیر مصمم تر باشید و قدم های محکم تری بردارید:

پشتیبانی از رمزارزهای متنوع

صرافی بایننس با پشتیبانی از مجموعه بزرگ رمز ارزها تلاش می کند که بهترین تجربه معاملاتی را برای تریدرها فراهم کند. وجود بیش از 600 جفت ارز معاملاتی به کاربران امکان می دهد که هر نوع سکه را با یکدیگر مبادله کنند و در این زمینه آزادی عمل بیشتری داشته باشند. آزادی عمل بیشتر باعث می شود که در انتخاب رمزارز مناسب با احتمال سود بیشتر با محدودیت روبرو نباشند.

یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری

بایننس به لطف این مجموعه بزرگ، به یکی از پولسازترین صرافی های بازار تبدیل شده است. تریدر ها می توانند انتظار داشته باشند سفارشات خرید و فروش آنها بدون هیچگونه نگرانی و با سرعت زیاد تکمیل خواهد شد.

کارمزد پایین

یکی دیگر از مزایای بایننس، ساختاری است که برای کارمزد در نظر گرفته است. به این صورت که کارمزدهای سازنده و گیرنده (Maker/Taker) می توانند تا 0.000% و 0.017% کاهش پیدا کنند و این میزان کارمزد، فرصت را برای سودآوری بیشتر معامله گران فراهم می کند. حتی معامله BNB یا BUSD نیز می تواند هزینه کارمزد را از این پایین تر نیز بیاورد.

پشتیبانی از اهرم ها

ارائه طیف گسترده ای از اهرم ها، این امکان را به حساب هایی با موجودی 0 تا 50,000 دلار می دهد که بدون توجه به موجودی خود، سبد سهام رمز ارز خود را ارتقا دهند.

ارائه راهکار برای سود بیشتر

یکی از ویژگی های جذاب صرافی بایننس که معامله گران را به سمت راهکارهایی مثل خرید سرور مجازی بایننس تشویق می کند این است که همه کاربران بدون توجه به جهت بازار می توانند به سود برسند. تریدر ها با استفاده از بایننس می توانند رمز ارزها را با قیمت بالا بفروشند و با قیمت پایین بخرند و یا با قیمت پایین بخرند و با قیمت بالا بفروشند تا هنگام اجرای استراتژی های مختلف مثل Grid Trading و TWAP از نوسان قیمت بهره ببرند.

اعتبار بالا

وجود تعداد زیادی کاربر فعال در بایننس نه تنها به افزایش اعتبار آن کمک کرده است بلکه حجم معاملات را نیز به تریلیون ها دلار رسانده است. (طبق آمار: حجم معاملات رمز ارز در سال 2021، 7.7 تریلیون دلار بود.)

امنیت زیاد

پلتفرمی با کاربران فعال زیاد و حجم معاملات بالا نیاز به امنیت بالا نیز دارد. بایننس یکی از امن ترین پلتفرم های معاملاتی است که در آن، کاربران می توانند با بهره مندی از ویژگی های امنیتی مختلف مثل KYC، 2FA و Anti-Phishing Code از حساب کاربری خود محافظت کنند.

آمادگی بایننس برای جبران خسارت

بایننس با ایجاد صندوق بیمه و قرار دادن 10 درصد از کارمزد کل معاملات، تلاش کرده است که از تریدرهای ورشکسته در برابر ضررهای نامطلوب محافظت کند و در صورت هک شدن صرافی، خسارت مشتریان را جبران کند. پس تریدرها می توانند مطمئن باشند که سرمایه آنها در بایننس، ایمن است.

رابط کاربرپسند

استفاده از وبسایت و اپلیکیشن بایننس با 17 زبان مختلف و یک رابط کاربری ساده باعث شده است که تریدرهای هر نقطه از جهان در معاملات رمز ارز شرکت کنند.

استفاده از سرور مجازی بایننس برای ترید

ترید در بایننس

آیا استفاده از سرور مجازی ترید می تواند جلوی مسدود شدن حساب کاربری بگیرد و باعث افزایش سرعت پردازش ترید در صرافی بایننس شود؟ این سوالی است که اکثر تریدرها به دنبال جواب آن هستند.

باینس به عنوان بزرگترین پلتفرم معاملات رمز ارزی در جهان، محدودیت های زیادی را برای کاربران در نظر گرفته است. به این صورت که سرویس های خود را بر اساس آدرس IP و داده های مربوط به لوکیشن کاربران ارائه می دهد یا رد می کند.

متاسفانه به خاطر تحریم، حق فعالیت کاربران ایرانی در صرافی های بزرگی مثل بایننس سلب شده است و حساب های ایرانی در صورت شناسایی، مسدود و یا حذف می شوند.

اما این تحریم ها مانعی برای فعالیت شما در صرافی های رمزارز نیستند و راه های وجود دارند که به کمک آنها می توانید این تحریم ها را دور بزنید و با انجام معاملات مختلف، به سود برسید (یا ضرر ببینید).

کلیک کنید  اتریوم چیست؟ معرفی کامل ارز دیجیتال ETH

با این که هیچ کدام از راهکارها به اندازه خرید سرور مجازی ترید کارساز و موثر نیستند، اما بهتر است قبل از بررسی مزایای خرید سرور مجازی باینس، به دو مورد از راهکارهای دیگر نیز اشاره کنیم:

استفاده از VPN

استفاده از یک VPN، آسان ترین روشی است که می توانید برای دستیابی به یک IP ثابت جهت فعالیت در بایننس، انجام دهید؛ اما کافی است به این نکته توجه داشته باشید که حساسیت اصلی صرافی های رمز ارز “تغییر مکرر IP کاربر” است. اکثر VPN ها، با ارائه سرورهای کشورهای مختلف در تلاش هستند که تجربه خوبی را برای کاربران ارائه دهند.

این ویژگی شاید برای اکثر کارها مفید باشد ولی برای فعالیت در صرافی شما نیاز به یک IP ثابت دارید، ویژگی که سرور مجازی ترید در بایننس برای همیشه در اختیار شما قرار می دهد.

در صورتی که مجبور به استفاده از VPN برای فعالیت در بایننس هستید، سعی کنید هر بار با اتصال به یک سرور ثابت، جلوی مشکوک شدن صرافی را بگیرید و از این طریق، بدون نگرانی به فعالیت خود ادامه دهید.

البته، این نکته را نیز فراموش نکنید که با قطع اینترنت، VPN نیز قطع می شود و برای استفاده مجدد باید مجدداً به آن وصل شوید، طی این مدت قطع و وصل، IP واقعی شما قابل تشخیص است و تکرار این اتفاق می تواند باعث مشکوک شدن صرافی و مسدود شدن حساب شما شود.

فعالیت در صرافی های ایرانی

اکثر کاربرانی که ریسک پذیر نیستند و به خاطر تغییر IP، نگران از دست دادن سرمایه خود هستند، صرافی های ایرانی را برای انجام معاملات رمز ارز انتخاب می کنند. خرید و فروش رمز ارز از طریق این صرافی ها نیز دارای ریسک هایی است که باعث می شود برخی از کاربران از فعالیت در این صرافی ها بترسند.

امکان بسته شدن درگاه های پرداخت رمز ارز و عدم وجود قانون گذاری مشخص برای این حوزه، از جمله دلایلی است که باعث بلاتکلیفی کاربران ایرانی می شود. خطر از دست دادن سرمایه در صرافی ایرانی (به خاطر مشکلات قانون گذاری) و خارجی (مسدود شدن به خاطر تغییر IP) از جمله محرک هایی هستند که تریدرها را به سمت خرید سرور مجازی بایننس تشویق می کند.

و استفاده از سرور مجازی بایننس

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم برای این که بدون هیچ گونه نگرانی به فعالیت در بایننس ادامه دهید، به یک IP ثابت خارج از کشور نیاز دارید. سرور مجازی برای پشتیبانی از سایت به دیتاسنترهای ایرانی و خارجی متصل می شود و موقعیت این دیتاسنترها، مشخص کننده لوکیشن سرور مجازی است. پس شما با استفاده از سرور مجازی بایننس متصل به یک دیتا سنتر در خارج از کشور با محدودیت های روش های دیگر خداحافظی خواهید کرد.

تنها با استفاده از سرور مجازی ترید می توانید با حساسیت IP در صرافی بایننس مقابله کنید. سرور مجازی بایننس این امکان را به شما می دهد که برای همیشه با یک IP ثابت وارد پنل بایننس خود شوید و با سرعت به معاملات خود ادامه دهید. سرور مجازی از مشکلاتی مثل نشتی یا لو رفتن IP جلوگیری می کند و باعث حفظ امنیت حساب کاربری شما می شود.

در واقع، خرید سرور مجازی ترید، مطمئن ترین راه برای فعالیت در صرافی بایننس است. شما با استفاده از این سرور علاوه بر داشتن یک IP ثابت، از مزایای زیر نیز بهره مند می شوید:

  • پردازش و صدور سریع تر دستورات
  • انجام معاملات امن و سریع در صرافی
  • دسترسی به اینترنت خارج از ایران و سرعت اتصال بالاتر
  • قدرت پردازشی بالای سرور برای اجرای نرم افزارها
  • پشتیبان گیری از فایل ها بر روی فضای ابری
  • قابلیت ارتقاء منابع سخت افزاری

هنگام انتخاب VPS برای بایننس به چه ویژگی هایی باید دقت کرد؟

سرور مجازی بایننس

آی پی ثابت برای بایننس

مهمترین پیش نیاز فعالیت در صرافی بایننس داشتن IP ثابت است. سرور مجازی بایننس باید در وهله اول این امکان را برای تریدر فراهم کند که با یک IP ثابت و معتبر به صرافی بایننس متصل شود و برای همیشه و بدون هیچگونه ریسک مسدودیت، به خرید و فروش رمزرازهای خود ادامه دهد.

منابع اختصاصی

شما با انتخاب یک سرور مجازی باید از منابع اختصاصی بهره مند شوید. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که در اوج استفاده از سرویس های بایننس با کندی یا قطعی اتصال مواجه شوید. اشتراکی نبودن فضای اختصاصی برای شما، نقش مهمی در ارتقاء کیفیت اتصالات و معاملات شما دارد.

سرعت بالا

استفاده از یک سرور مجازی بایننس برای افزایش سرعت اتصال و کاهش پینگ، نقش مهمی در بهبود عملکرد تریدرها دارد. پس سعی کنید مسیری را انتخاب کنید که در مجموع کمترین پینگ را داشته باشید.

هنگام انتخاب لوکیشن سرور مجازی دقت کنید!

سرورهایی که لوکیشن آنها به ایران نزدیک است، سرعت بالاتری دارند و از کیفیت بالایی برای ارتباط با بایننس برخوردار هستند.

همچنین، لیست کشورهای تحریم را بررسی کنید تا لوکیشن سرور مجازی شما مربوط به این کشورها نباشد:

کشورهای تحریم شده بایننس

آمریکا، صربستان، مقدونیه، آلبانی، بوسنی، بلاروس، برمه، ساحل آج، کوبا، کرواسی، جمهوری خلق کنگو، ایران، عراق، لیبریا، کوته، کره شمالی، سودان، سومالی، لبنان، سوریه، یمن، زیمباوه و …

پس حتما دقت کنید که سرور مجازی بایننس شما با این لوکیشن نباشد چون در غیر اینصورت حساب شما به عنوان حساب غیرمجاز شناسایی شده و مسدود می شود.

استفاده از سرور مجازی های کشورهای اروپایی مثل فرانسه، هلند، فنلاند و … بهترین کاری است که می توانید برای دسترسی سریع و قدرتمند به صرافی بایننس انجام دهید.

 

اما آیا می توان سرور مجازی تریدی پیدا کرد که همه این ویژگی ها را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد؟

بله شرکت آسام سرور در تلاش است که سرور مجازی هایی را در اختیار کاربران قرار دهد که با قیمت مقرون به صرفه، پایانی برای محدودیت های آنها باشند. شما با خرید سرور مجازی ترید شرکت آسام سرور به خاطر بهره مندی از منابع قدرتمند و سریع و IP ثابت، عملکرد سریع تری در ثبت سفارشات خواهید داشت و این شروعی برای کاهش ریسک ها و ضررهای احتمالی است.

برای مشاهده پلن های مربوط به سرور مجازی ترید شرکت سرور می توانید به صفحه خرید سرور مجازی ترید مراجعه کنید و با بررسی ویژگی ها و قیمت های هر کدام، مناسب ترین سرور را برای پیشرفت و موفقیت خود انتخاب کنید.

کلام آخر

این روزها که فعالیت در زمینه خرید و فروش رمز ارز به یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری تبدیل شده است، به کمک سرور مجازی بایننس می توانید تحریم ها را دور زده و با استفاده از یک IP ثابت و منابع سریع، عملکرد بهتری در انجام معاملات در صرافی بایننس داشته باشید. روش های دیگری نیز وجود دارند که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند مثل استفاده از VPN یا صرافی ایرانی؛ ولی در بین آنها مطمئن ترین، امن ترین و موثرترین روش، خرید سرور مجازی بایننس یا ترید است.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال، درخواست و نیاز به راهنمایی، می توانید با ثبت نظر خود، با ما وارد ارتباط شوید تا هر چه زودتر به شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول:

این یکی از دغدغه های اصلی تریدرهای حرفه ای در بایننس است. بله به این صورت که کاربر با استفاده از سرور مجازی ترید می تواند بدون وقفه به فعالیت خود ادامه دهد. با قرار دادن ترید در حالت اتوماتیک، حتی اگر برق و اینترنت قطع شده باشد نیز می توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من زهرا پیرجانی دانشجوی رشته نرم افزار هستم. علاقه ای که به یادگیری مطالب جدید دارم باعث شد که انگیزم برای فعالیت در حوزه تولیدمحتوا بیشتر شود. تمام تلاشم این است که با درک کامل موضوع، محتوایی ساده و کامل تهیه کنم که برای همه علاقمندان مفید و کاربردی باشد. یادگیری مطالب جدید و آموزش اونها به بقیه، بهترین کاری هست که می توانم برای رشد خودم و همچنین کمک به رشد علاقمندان به مباحث مورنظر انجام بدم.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید