شما برای مطالعه این مقاله فقط 3 دقیقه وقت نیاز دارید

install-winrar-on-vps

نصب برنامه winrar روی سرور مجازی ویندوز

4.2/5 - (5 امتیاز)

شما به کمک نرم افزار winrar می توانید فایل هایی که حجم زیادی دارد را فشرده تر کنید. شما به کمک این نرم افزار می توانید فایل های حجیم تا 10 درصد و بیشتر فشرده کنید و فایل خروجی با فرمت RAR دریافت کنید. به صورت کلی winrar را باید یکی از اختصاصی ترین نرم افزار ها با فرمت RAR است که از فایل هایی که فرمت زیپ دارند، پشتیبانی می کند.

winrar به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون آن که فایل هایتان آسیبی ببیند، آن ها را فشرده و کم حجم تر کنید و به راحتی به اشتراک بگذارید.

سرور مجازی ویندوز که عموما فایل های با حجم بالای زیادی دارد، این نرم افزار می تواند بسیار موثر باشد؛ برای آن که بتوانید این نرم افزار را روی سرور مجازی ویندوز خودتان نصب کنید، همراه ما باشید.

آموزش نصب نرم افزار winrar فشرده سازی فایل ها روی سرور مجازی ویندوز

برای آن که بتوانید نرم افزار winrar را روی سرور مجازی خودتان نصب کنید، ابتدا باید آن را دانلود کنید؛ اگر بخواهید آن را از سایت اصلی آن دانلود کنید، دو نسخه برایتان پیشنهاد می دهد که یکی پولی است و دیگری رایگان. نسخه رایگان آن چند روزه است و پس از چند روز غیرفعال می شود؛ به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از سایت های ایرانی اقدام به دانلود نرم افزار winrar کنید. برای دانلود می توانید روی لینک دانلود winrar کلیک کنید.

پس از آن که فایل را دانلود کردید، صفحه زیر برایتان باز می شود:

کلیک کنید  ۱۰ تفاوت اصلی VPS با VDS که هرکسی نمی داند!

نصب WinRAR روی سرور مجازی ویندوز

در این مرحله ای که برایتان باز می شود، مسیر فایل نصبی را می توانید انتخاب کنید و بعد با کلیک کردن روی Install ادامه مسیر را طی کنید.

نصب WinRAR روی سرور مجازی ویندوز

در این مرحله باید روی دکمه ok کلیک کنید و تا بخش بعدی برایتان باز شود.

نصب WinRAR روی سرور مجازی ویندوز

مرحله نصب به پایان رسید و کافیست روی دکمه Done کلیک کنید تا فایل ها برایتان باز شود.

نصب WinRAR روی سرور مجازی ویندوز

به همین راحتی نصب تمام شد و شما می تواند از پوشه باز شده، WinRAR را باز کنید و از این نرم افزار استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله آموزش نصب WinRAR روی سرور مجازی ویندوز را در اختیارتان گذاشتیم و شما می توانید به راحتی فایل هایی که حجم زیادی دارند را فشرده تر کنید و به اشتراک بگذارید. در صورتی که می خواهید یک سرور مجازی ویندوز خارجی خریداری کنید که حق انتخاب در مورد لوکیشن سرور خودتان داشته باشید، می توانید سری به صفحه خرید سرور مجازی ویندوز ما بزنید تا بتوانید از 18 لوکیشن مختلف، سرور مجازی ویندوز خارجی خریداری کنید.

سوالات متداول:

بله تفاوتی در نسخه ویندوز دسکتاپ و ویندوز سرور مجازی تفاوتی وجود ندارد.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید