شما برای مطالعه این مقاله فقط < 1 دقیقه وقت نیاز دارید

آیا لینوکس روی هر دستگاهی قابل نصب است؟

5/5 - (1 امتیاز)

اگر منظورتان از دستگاه، PC است، بله لینوکس سازگاری سخت افزاری بسیاری بالایی دارد و روی هر کامپیوتر، لپتاپ، نوت بوک، اولترا بوک و … قابل نصب است. حتی اگر لپتاپ مک هم دارید می توانید به جای مک او اس، لینوکس نصب کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

ولی لینوکس با تبلت ها و گوشی های هوشمند اندروید، روترها، Chromebook، دستگاه‌های ذخیره‌ سازی دیجیتال و ps4 هم سازگار است و پشتیبانی از انواع سخت افزارها باعث قدرت سازگاری بالای آن شده است. ولی برای نصب لینوکس در هر کدام از این دستگاه ها نیاز به ابزارها و برنامه های خاصی دارید که بهتر است در مورد آنها تحقیق کرده و بعد مراحل نصب لینوکس روی دستگاه موردنظر را طی کنید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من زهرا پیرجانی دانشجوی رشته نرم افزار هستم. علاقه ای که به یادگیری مطالب جدید دارم باعث شد که انگیزم برای فعالیت در حوزه تولیدمحتوا بیشتر شود. تمام تلاشم این است که با درک کامل موضوع، محتوایی ساده و کامل تهیه کنم که برای همه علاقمندان مفید و کاربردی باشد. یادگیری مطالب جدید و آموزش اونها به بقیه، بهترین کاری هست که می توانم برای رشد خودم و همچنین کمک به رشد علاقمندان به مباحث مورنظر انجام بدم.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید