شما برای مطالعه این مقاله فقط 16 دقیقه وقت نیاز دارید

why-asamserver-is-the-best-choice-for-you
دسته بندی : آموزش شبکه

چرا سرور مجازی آسام سرور مناسب شماست؟

3.5/5 - (2 امتیاز)

رؤیای هر سازمان یا کسب و کاری است که رشد کند اولین تأثیر رشد توسط تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما مشاهده می شود و اگر سرورهای شما قادر به رسیدگی به تقاضای شما نباشند، مشکل ایجاد می شود.

میزبانی به سبک سرور مجازی بهترین راه برای حفظ موفقیت هر سایتی است که از طریق رشد و گسترش سریع انجام می شود.با سرور مجازی، نه تنها از حجم عظیمی از فضای ذخیره سازی و پهنای باند (که کاملاً متعلق به شماست) لذت خواهید برد، بلکه یک راه حل مقرون به صرفه برای برآورده کردن خواسته های یک سایت شلوغ است. با آسام سرور می توانید از انواع سرویس های سرور مجازی استفاده کنید.

هنگامی که در تلاش برای ایجاد یک تجارت موفق هستید، مهم است که هر جنبه از سرور های وب انتخابی شما دربهترین و بالاترین سطح ممکن عمل کند. یک سرور کند می تواند منجر به از دست دادن مشتریان و درآمد شما شود. سرورهای خصوصی مجازی راهی هستند که به شما کمک می کنند تا بدون کاهش سرعت یا خرابی وب سایت خود، رشد خود را مدیریت کنید. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل استفاده از سرورهای خصوصی مجازی (VPS) را برای نیازهای میزبانی خود انتخاب می کنند و استفاده و تقاضا از سرورهای خصوصی افزایش چشمگیری داشته است.

وقتی صحبت از میزبانی وب به میان می آید، گزینه های مختلفی در دسترس است. سرورهای خصوصی مجازی (VPS) یک نوع میزبانی قدرتمند و محبوب هستند که ترکیبی از هاست اشتراکی و سرور اختصاصی با قابلیت های منحصر به فرد خود می باشد.

در مقالات قبلی مفصل درباره سرور مجازی صحبت کرده ایم برای مطالعه بیشتر در این مورد می توانید به مقاله سرور مجازی VPS چیست مراجعه کنید.

سرور مجازی (VPS) چیست؟

سرور خصوصی مجازی VPS یا Virtual Private Server یک نسخه مجازی است که به کمک تکنولوژی مجازی سازی بر روی یک سرور فیزیکی ایجاد می شود. کلمه خصوصی به این معنی است که سرور مجازی تعیین شده برای شما به هر کاربر فضای اختصاصی در نظر گرفته است.

VPS سرورهای مجازی اختصاصی هستند که در یک محیط مجازی میزبانی می شوند. یک سرور خصوصی مجازی عملکردهای یک سرور فیزیکی واقعی را تقلید می کند و همچنین یک سرور فیزیکی می تواند میزبان سرورهای خصوصی مجازی متعددی باشد.

توجه به این نکته ضروری است که VPS سیستم عامل خاص خود را دارد. در اصل، یک VPS تقریباً مانند یک سرور فیزیکی عمل می کند. با این حال، هزینه سخت افزار حذف شده است.

این بدان معناست که میزبانی سرور خصوصی مجازی تمام مزایای میزبانی سرور فیزیکی اختصاصی را بدون قیمت های بالاتر مربوط به اجاره یک وب سرور فیزیکی اختصاصی به مشتریان می دهد.

ویژگی های مهم سرور مجازی که آسام سرور را متفاوت می سازد

منابع اختصاصی: استفاده کامل از منابع بدون به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران در سرور مجازی امکان پذیر است.

فضای ذخیره سازی SSD NVMe: سرور مجازی های موجود در آسام سرور دارای هارد SSD پرسرعت هستند که باعث بهبود عملکرد و عدم کندی سرعت می شود.

پورت 1گیگابایت: سرور مجازی آسام سرور با پورت 1 گیگابایت ارائه می شوند که می توانید برای دانلود و آپلود به صورت نا محدود با استفاده صحیح و منصفانه از پهنای باند از آن استفاده کنید.

لوکیشن های متنوع: موقعیت های جغرافیایی ارائه شده در آسام سرور در برگیرنده معروف ترین کشور های اروپا و ایالت های آمریکا می باشند؛ می توانید در انتخاب موقعیت های جغرافیای مناسب خود آزادی عمل داشته باشید.

مجهز به سیستم Raid ورژن 10: سرور مجازی آسام سرور با پیکر بندی تمامی هارد ها با سیستم Raid جهت حفظ امنیت اطلاعات شما می کوشد، زیرا همیشه اولویت آسام سرور حفظ امنیت اطلاعات کاربران داخل سرور مجازی می باشد.

استفاده از Hyper-v و VMware ESXi:  وی ام ور را می توان یکی از بهترین سیستم مجازی سازی معرفی کرد که خوشبختانه سرور های آسام سرور روی سیستم مجازی سازی VMware پیاده سازی شده اند.

توجه: جهت خرید سرور مجازی آسام سرور به سایت ما مراجعه کنید و از ویژگی های ممتاز سرور مجازی ما بهره مند شوید.

کاربرد‌های سرور مجازی چیست؟

  • مناسب برای سایت هایی در حال رشد با بازدیدکنندگان زیاد و امکان ارائه خدمات بدون ایراد
  • رمز گذاری اطلاعات
  • ارتقا کارایی سیستم‌ها
  • ایجاد سرویس همگام سازی اختصاصی
  • اجرای Private Analytics
  •  امکان ایجاد فضای اَبری شخصی
  • مدیریت راحت و بدون مشکل پروژه‌ها
  • مدیریت دستگاه‌های اینترنت اشیا
  • توسعه‌ و تست کد‌ها ی کدنویسان
  •  اجرای یک سرور VOIP
  • میزبانی سرور تحت وب
  • میزبانی از پایگاه داده
  • امکان ایجاد Game Server
  •  امکان راه اندازی VPN
  • مجازی سازیِ
  • ایمیل سرور
  • هاست Multiple Locations

مزایا و ویژگی های سرور مجازی

  • افزایش عملکرد و قابلیت اطمینان

برخلاف برنامه‌های میزبانی مشترک که در آن ده‌ها و یا صدها کاربر دیگر وجود دارد که سروری مشابه کسب‌وکار شما را به اشتراک می‌گذارند، در یک VPS منابع هر کاربر از دیگران جدا است. این بدان معناست که وظایفی که روی سرور کاربر دیگری اجرا می‌شوند بر عملکرد وب‌سایت یا برنامه شما تأثیری نمی‌گذارند و تضمین می‌کند که شرکت شما مستقل از سایر کاربران فعالیت کند. این قابلیت بسیار حائز اهمیت است زیرا وب سایت هایی که یک طرح را به اشتراک می گذارند می توانند تحت تأثیر یکدیگر قرار گیرند و باعث مشکلات عملکردی شود. به عنوان مثال، اگر وب‌سایتی که سروری مشابه کسب و کار شما دارد، ترافیک بالایی دریافت می‌کند، می‌تواند همه سایت‌های روی سرور را کند سازد. با استفاده از VPS، عملکرد وب سایت شما هرگز توسط سایت های دیگر ضعیف نمی شود.

  • کنترل بیشتر

مشکل رایجی که در صورت عدم استفاده از VPS ممکن است رخ دهد، عدم دسترسی به محیط Root شما است. بدون دسترسی روت، باید به سرویس های نرم افزاری که ارائه دهنده هاست پشتیبانی می کند تکیه کنید. نرم افزار پشتیبانی نشده می تواند نگرانی های امنیتی را برای ارائه دهندگان هاست ایجاد کند و در سرور مشترک، نرم افزار موجود توسط میزبان کنترل می شود. اگر کسب‌وکار شما به دنبال استفاده از نرم‌افزار خاص صنعت است که توسط میزبان پشتیبانی نمی‌شود، این امر می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود و ممکن است به طور کامل از استفاده از نرم‌افزار جلوگیری کند. با استفاده از VPS، کسب و کار شما قادر خواهد بود هر گونه تغییر نرم افزاری لازم را در سرور آزادانه پیاده سازی کند.

  • مقیاس پذیری

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و برنامه ای برای توسعه ندارید، ممکن است بتوانید میزان ترافیک دریافتی وب سایت خود را پیش بینی کنید. با این حال، اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، به احتمال زیاد با گسترش پایگاه مشتری، سطح ترافیک افزایش می یابد و برای تطبیق با آن به یک سرور نیاز خواهید داشت. برخلاف سرور اشتراکی که می‌تواند از نظر مقیاس‌پذیری محدود باشد، VPS افزایش مقیاس عملیات را بدون تداخل در عملکرد سرور آسان می‌کند. در واقع، افزایش مقیاس می تواند به سادگی ارتقای برنامه میزبانی شما باشد و این معمولاً با خرابی مواجه نخواهد شد، بنابراین سایت شما بدون وقفه به کار خود ادامه می دهد.

در نتیجه بسته به نیازهای در حال تغییر کسب و کار شما با VPS، افزایش و کاهش مقیاس را می توان به راحتی و به سرعت بدون هیچ وقفه ای انجام داد.

سرور مجازی

  • امنیت

از آنجایی که VPS از سایر کاربران در همان سرور جدا است، آن ها نمی توانند به منابع اختصاص داده شده به شما دسترسی داشته باشند. امنیت سرور شما در کنترل شماست. شما می توانید فایروال ها و ابزارهای امنیتی اضافی را بدون نگرانی در مورد سرورهای مجازی دیگر نصب کنید.

  • کم هزینه

انتخاب VPS بسیار مقرون به صرفه تر از میزبانی اختصاصی است؛ زیرا از همان پایه اشتراک منابع استفاده می کند. یک طرح اولیه VPS با منابع مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت یک وب سایت با هر بودجه ای معقول است.

قبلاً مشاغل معمولاً برنامه های میزبانی مشترک را انتخاب می کردند زیرا سرورهای خصوصی مجازی برای استفاده بسیار گران بودند. با این حال، با پیشرفت فناوری های اینترنتی، هزینه میزبانی وب به طور قابل توجهی کاهش یافته است، یک VPS را می توانید به گزینه ای برای تقریباً هر کسب و کاری تبدیل کنید و لازم به ذکر است که با یک سرور مجازی می توانید امکاناتی مشابه سرور اختصاصی با هزینه ای کم تر داشته باشید.

  • پشتیبانی و خدمات مشتری

هنگامی که با یک سرویس میزبانی با مشکل مواجه می شوید، می تواند یک موقعیت استرس زا ایجاد کند. پس از همه، معیشت کسب و کار شما می تواند به این سرورها بستگی داشته باشد. اگر از VPS استفاده می‌کنید، یک نماینده خدمات مشتری اختصاصی وجود خواهد داشت که می‌تواند به شما در حل مشکلات کمک کند و همچنین توصیه‌هایی را ارائه دهد که نیازهای کسب‌وکار شما را برآورده کند.

با پیشرفت مداوم فناوری‌های اینترنتی و استفاده بیشتر کسب‌وکارها از قدرت اینترنت برای افزایش بازدید کسب و کار خود، نیاز به استفاده از سرور خصوصی مجازی وجود دارد. در حالی که گزینه های میزبانی دیگری مانند هاست اشتراکی موجود است، در صورت افزایش ترافیک، می تواند بر عملکرد وب سایت تأثیر منفی بگذارد. یک VPS با انعطاف پذیری بیشتر و مقیاس پذیری آسان تر به گسترش تجارت خود اجازه می دهد. علاوه بر این، هزینه کم استفاده از VPS این گزینه را برای تقریباً هر شرکتی مقرون به صرفه می کند. اگر برای راه اندازی کسب و کار کوچک خود به یک سرویس میزبانی نیاز دارید، می توانید یک سرور خصوصی مجازی در نظر بگیرید.

  • انتخاب یک سیستم عامل برای سرور برای میزبانی وب سایت ها

انتخاب یک سیستم عامل به ویژه در راه حل های میزبانی اختصاصی مجازی یا فیزیکی بسیار مهم است. دلیل این امر این است که مشتریانی که از این دسته از میزبانی وب سایت استفاده می کنند، دسترسی کامل به سرور در سطح سیستم عامل خواهند داشت، بنابراین آن‌ها توانایی مدیریت سیستم عامل و برنامه های کاربردی را خواهند داشت.

این معمولاً در مورد گزینه میزبانی اشتراکی صدق نمی کند، جایی که مشتریان فقط سایت های خود را مدیریت می کنند در حالی که سخت افزار و نرم افزار زیربنایی توسط شرکت میزبان نگهداری می شود.

درست مانند کامپیوترهای رومیزی، سرورها نیز برای عملکرد به یک سیستم عامل نیاز دارند. اساساً، در اینجا دو انتخاب وجود دارد: سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل لینوکس.

در حالی که بسیاری از شرکت ها از سرورهای مبتنی بر ویندوز استفاده می کنند، انتخاب سرور لینوکس احتمالاً بهترین گزینه برای شماست. چرا سرور لینوکس انتخاب می کنیم؟ در ادامه قرار است به چند مورد از مزایای استفاده از سرور لینوکس اشاره کنیم.

 مزایای سرور مجازی لینوکس

بر خلاف ویندوز، لینوکس به عنوان «منبع باز» توسعه یافته است، به این معنی که آزمایش، استفاده و توزیع آن رایگان است.

شما نیازی به پرداخت هزینه مجوز ندارید و می توانید آن را بر روی هر تعداد رایانه ای که می خواهید نصب کنید.

بنابراین مزایای استفاده از سرور خصوصی مجازی در محیط لینوکس شامل موارد زیر است:

ثبات: این سیستم عامل به عنوان پایدارترین سیستم عامل موجود در حال حاضر شهرت دارد. به ندرت یک سرور سیستم عامل لینوکس نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد و به سختی از خرابی ها نیز رنج می برد و این امر زمان بهینه و افزایش عملکرد را تضمین می کند.

امنیت: سیستم عامل لینوکس سطح بی نظیری از امنیت را ارائه می دهد. تاریخ نشان می دهد که بدافزارها و ویروس ها معمولاً در تلاش برای نفوذ به مجموعه دفاعی لینوکس با مشکل مواجه می شوند. به‌عنوان یک سیستم‌عامل منبع باز، همه افراد در شبکه جامعه لینوکس می‌توانند به کد منبع دسترسی پیدا کنند، باگ‌ها و آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی و برطرف کنند و از بالاترین سطح امنیت اطمینان حاصل کنند.

مقرون به صرفه بودن: همانطور که گفته شد، سیستم عامل لینوکس منبع باز و رایگان است، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه مجوز هر ماه مانند سیستم عامل ویندوز نیست. همچنین سرور مجازی بودن به این معنی است که قیمت ها بر اساس نیازها یا نیازهای مشتری تنظیم می شوند.

مقیاس پذیری و انعطاف پذیری: به معنای داشتن ترافیک بیشتر است؛ این که سرور باید کار بیشتری انجام دهد و از منابع بیشتری استفاده کند. با لینوکس، می‌توانید VPS خود را تنظیم کنید تا نیازهای سرور خود را برآورده کند و همچنین به وب‌سایت خود مقدار بیشتری از منابع را در جایی که نیاز به اطمینان از ثبات است، اختصاص دهید. پلتفرم لینوکس به عنوان بسیار انعطاف پذیر و سازگار با بسیاری از موقعیت های مختلف شناخته شده است. برنامه نویسان می توانند سرور مجازی لینوکس را به دلیل منبع باز بودن آن بر اساس آنچه نیاز دارند سفارشی کنند. با این سطح از انعطاف پذیری، پلتفرم را بسیار ایمن تر می کند.

سرور مجازی لینوکس

شما می توانید جنبه های امنیتی را به گونه ای سفارشی کنید که شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نباشد. می‌توانید با تغییر پروتکل‌ها و سیستم‌های امنیتی موجود، پلتفرم را بسیار ایمن‌تر کنید. لینوکس دارای مجموعه ای از ابزارهای کمکی است که به شما امکان می دهد وظایف مختلفی را انجام دهید. یکی از قدرتمندترین آن‌ها «پوسته» است. این یک ساختار برنامه نویسی دارد که به کاربر اجازه می دهد دستورات را به طور مکرر اجرا کند، وظایف مدیریت سرور را خودکار کند و با استخدام یک برنامه نویس، می توانید تکنیک ها و استراتژی های جدیدی را در سیستم عامل پیاده سازی کنید و همچنین ابزارهای جدید بسازد که می تواند دقیقاً با آنچه برای کسب و کار شما نیاز دارید مطابقت داشته باشد.

عملکرد بالا: لینوکس نسبت به سایر سیستم عامل ها در مورد عملکرد برتری دارد. می تواند چندین کاربر را در یک سرور بدون هیچ مشکلی در خود جای دهد. قدرت پردازش و ظرفیت آن بهبود یافته است که به این معنی است که وب‌سایت‌ها سریع‌تر بارگیری می‌شوند، تعامل کاربر را بهبود می‌بخشد و هر فرآیندی که روی سرور خود اجرا می‌کنید نیز سریع‌تر اجرا می‌شود و از این رو، تأثیر کمتری بر سایر عملیات‌هایی که در سرور انجام می‌شوند خواهد داشت.

کلیک کنید  سرور اختصاصی چیست؟

حریم خصوصی: برخلاف سیستم عامل ویندوز، سیستم عامل لینوکس اطلاعات بسیار کمی در مورد کاربران خود جمع آوری می کند. همراه با ماهیت قابل تنظیم لینوکس، کاربر بر روی اطلاعات یا برنامه هایی که در سرور قرار دارند کنترل دارد.

منبع اختصاصی: با سرور مجازی خود از داشتن حافظه رم، فضای دیسک و CPU با ظرفیت بالاتر برخوردار هستید. این باعث می شود تا ترافیک بیشتری را در خود جای دهید و همچنین برنامه های بیشتری را اجرا کنید.

دسترسی مستقیم ریشه: یک VPS به شما دسترسی کامل و کنترل کامل بر سرورهای خود را می دهد. از کنترل پنل خود می توانید به راحتی سرور خود را پیکربندی کرده و نصب برنامه را کنترل کنید.

پشتیبانی اختصاصی: حضور در VPS تضمین می کند که همیشه از پشتیبانی فنی جامع برای رسیدگی به هر مشکل یا چالشی که ممکن است با آن روبرو باشید، دریافت کنید.

میزبانی دامنه های متعدد: حتی اگر این قابلیت با میزبانی مشترک امکان پذیر است، با محدودیت های خاصی همراه است. این محدودیت‌ها مانند مشکلات عملکرد با VPS از بین می‌روند و خیالتان راحت است که می‌دانید وب‌سایت‌های شما بهینه اجرا می‌شوند.

پشتیبان‌گیری ابری: شما می‌توانید برنامه‌های خودکار پشتیبان‌گیری ابری را تنظیم کنید تا در صورت وقوع در آینده، اطلاعات خود را ایمن نگه دارید. اگر چنین اتفاقی بیفتد، می‌توانید هر داده‌ای را بازیابی کنید.

قابلیت های چند وظیفه ای: هنگام استفاده از سرور لینوکس، شما همچنین توانایی انجام چند کار را دارید. لینوکس می‌تواند برنامه‌های مختلفی را که هم‌زمان اجرا می‌شوند مدیریت کند. با سایر سیستم عامل ها، آن‌ها ممکن است برنامه های خاصی را هنگامی که چیز دیگری را باز می کنید در حالت خواب قرار دهند. با لینوکس، برنامه می تواند در حالی که روی چیز دیگری کار می کنید، در پس زمینه به اجرا ادامه دهد. این کار چند وظیفگی را آسان‌تر می‌کند و مطمئن می‌شود که وقتی لزوماً به برنامه در حال اجرا روی صفحه نگاه نمی‌کنید، همه چیز اتفاق می‌افتد.

کد منبع باز: یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از سرور لینوکس این است که کد منبع باز است. با سایر سیستم عامل ها، کد به صورت آزاد در دسترس همه نیست. با لینوکس، کد برای مدت طولانی در دسترس بوده و توسط هزاران برنامه نویس از سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفته است. این برنامه نویسان کدها را به طور کامل بررسی کرده و اشکالاتی را که در سیستم عامل وجود داشت، بررسی کرده اند. این به ایجاد پلتفرمی کمک کرده است که نسبت به سایر برنامه های موجود در بازار روان تر اجرا شود. با همه این بررسی ها، به تقویت امنیت نیز کمک می کند زیرا هر گونه حفره در کد رفع شده است.

سرور اختصاصی لینوکس مزایای متعددی را برای مشاغل ارائه می دهد و به عنوان یک سیستم عامل منبع باز، بسیار مقرون به صرفه تر از میزبانی سرور اختصاصی ویندوز است.

همچنین از حمایت یک جامعه فعال از توسعه دهندگان که همیشه در حال بهبود هستند برخوردار است.

کاربردهای سرور مجازی لینوکس

از کاربرد های سرور مجازی لینوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور بازی
  • کسب در آمد با ارز دیجیتال
  • میزبانی کردن وب
  • تهیه نسخه پشتیبان
  • بررسی کد ها در برنامه نویسی
  • میزبانی کمپین های مخصوص تبلیغاتی
  • امکان استفاده از Volp

سرورهای لینوکس نسبت به سایر سرورهای موجود در بازار برتری دارند و شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، وظیفه دارید که در مورد آن‌ها تحقیق کنید. در مقاله سرور مجازی لینوکس چیست به طور کامل به این نوع سرور پرداختیم؛ حتی اگر با نحوه کار آن‌ها آشنا نیستید، قبل از خرید آنها را بررسی کنید.

اگر قصد خرید سرور مجازی لینوکس دارید به سایت آسام سرور مراجعه کنید؛ دریافت یک سرور خصوصی مجازی قطعاً یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای حمایت از رشد کسب و کار خود بگیرید!

جایز است که در مورد سرور مجازی ویندوز نیز توضیحاتی داشته باشیم تا نسبت به تجربه و نیازتان انتخاب درستی بین انواع سرور مجازی ویندوز و لینوکس داشته باشید.

سرور مجازی ویندوز

با میزبانی ویندوز VPS، می توانید سروری متناسب با نیازهای خود داشته باشید. همچنین می توانید نرم افزارهای اضافی را در صورت لزوم و در صورت نیاز نصب کنید. در نتیجه، می‌توانید سطح پیشرفته کدنویسی را با نهایت سهولت امتحان کنید. سهولت استفاده سرورهای مبتنی بر ویندوز برای صاحبان مشاغل با دانش فنی کمی کاملاً کاربرپسند در نظر گرفته می‌شوند. Windows VPS دارای یک رابط کاربری گرافیکی است و بنابراین برای مبتدیان مناسب است. رابط و کنترل‌های مورد استفاده برای مدیریت، انتشار و تغییر محتوای وب‌سایت برای استفاده و مدیریت آسان هستند؛ میزبانی ویندوز VPS به تخصص فنی کمتری نیاز دارد؛ اما همچنان لازم است دانشی در این زمینه داشته باشید تا مطمئن شوید سرور را به خوبی مدیریت می کنید.

سرور مجازی ویندوز

یک طرح میزبانی ویندوز VPS می تواند یک راه حل مقرون به صرفه باشد که دارای چندین مزیت عمده است؛ اگرچه در مقایسه با لینوکس هزینه ی بیشتری دارد. Windows VPS علاوه بر سطح بالایی از ایمنی و امنیت، کنترل بهتری بر روی وب سایت شما ارائه می دهد. این یک محیط خصوصی برای شما فراهم می کند که به شما امکان می دهد منحصراً از منابع استفاده کنید و همچنین از سرعت دانلود اطلاعات بالایی برخوردار است؛ به دلیل رابط کاربری گرافیکی آن، مدیریت آن بسیار آسان است.

کاربردهای سرور مجازی ویندوز

از کاربرد سرور مجازی ویندوز به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • سرور های پست الکترونیکی
  • برای پشتیبان گیری
  • میزبانی وب
  • میزبانی برنامه ها
  • بازی چندنفره
  • برنامه های حیاتی ماموریت
  • ابزار سئو
  • اشتراک گذاری فابل ها
  • راه اندازی VPN
  • تست اپلیکیشن
  • استفاده از پروکسی به واسطه وی پی اس ویندوز

در مورد سرور مجازی ویندوز چیست  نیز مقاله ای جامع ارائه دادیم؛ اگر که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید از این مقاله استفاده کنید.

❗توجه: اگر تصمیم گرفتید که سرور مجازی ویندوز تهیه فرمایید به بخش خرید سرور مجازی ویندوز در سایت آسام سرور مراجعه کنید و به راحتی سرور مجازی دلخواه خود را تهیه کنید.

همان طور که ذکر کردم سرور مجازی انواع مختلفی دارد که هرکدام کارایی متفاوت خود را دارند اما در خصوص ویژگی ها تقریباً با هم تشابه دارند؛ بستگی دارد نسبت به هدف شما کدام یک برایتان کاربردی باشد.

در ادامه قصد داریم به سرور مجازی میکروتیک بپردازیم.

سرور مجازی میکروتیک

در مقاله سرور مجازی میکروتیک چیست نگاهی اجمالی به این نوع سرور داشتیم؛ اما اگر بخواهیم به طور کلی از مزایا و کاربرد های آن صحبت کنیم باید گفت:

میکروتیک برای کسانی که اهمیت زیادی به سرعت و دقت می دهند؛ مناسب است زیرا در پردازش داده ها و اطلاعات سرعت قابل توجهی را ارائه می کند.

تنظیم، نصب و راه اندازی میکروتیک آسان و رایگان است و گزینه ای اقتصادی نسبت به رقیبان و کاربرد های مشابه خود مانند سیسکو است.

از دیگر مزایای آن پایداری میکروتیک در ارائه سرویس در شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ است.

سرور مجازی میکروتیک

کاربردهای سرور مجازی میکروتیک:

  • روتینگ یا مسیریابی
  • وایرلس
  • پراکسی سرور
  • پشتیبانی از شبکه خصوصی مجازی VPN
  • امکان فایر وال

می توانید این نوع سرور مجازی را به راحتی با بهترین امکانات و پشتیبانی تیم حرفه ای آسام سرور در بخش خرید سرور مجازی میکروتیک تهیه کنید.

لازم است در این مقاله اشاره ای به نوع دیگری از سرور مجازی ارائه شده توسط آسام سرور داشته باشیم؛ سرور مجازی محبوب و کاربردی ترید خواهد بود.

سرور مجازی ترید

این روز ها که بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و مطمئناً این نوع سرور نقش مهمی در معاملات شما مخصوصاً در ایران با وجود تحریم ها و فیلترینگ خواهد داشت.

ازآنجایی‌که بازارهای ارزهای دیجیتال تقریباً در تمام ساعات شبانه روز فعالیت دارند و معاملات با سرعت و در زمان خاصی اهمیت بسیاری دارد، لازم است رایانه و سروری نیز بدون وقفه و خطا و ایرادی فعال باشد. در رایانه های شخصی معمولی، عملکرد سیستم های معاملاتی خودکار به سختی می تواند به طور دائمی تحقق یابد. در نتیجه، می توانید سرور مجازی ترید خود را راه اندازی کنید.

یک سرور خصوصی مجازی ترید برای معامله گران گزینه ای ویژه و ارزان است که مزایایی را هم برای حرفه ای ها و هم برای مبتدیان ارائه می دهد.

از آنجایی که هنگام معاملات در بازار های جهانی مالی داشتن شبکه ای سریع وارتباطی منظم مهم است و در ایران به دلیل تحریم و محدودیت ها استفاده از VPN سبب اختلال، کاهش سرعت و همچنین قطع و وصلی های مکرر خواهد شد؛ استفاده از سرور مجازی ترید با موقعیت های جغرافیایی خارج از کشور تأثیر قابل توجهی در معاملات شما بدون اختلال خواهد بود و سرور مجازی ترید پیوسته و به صورت شبانه روزی فعال و روشن است و با عملکردی پایدار، سرویس دهی مداوم بدون راه اندازی مجدد، سرعت بالای اتصال به شبکه و آدرس IP ثابت اختصاصی در هر زمان با دسترسی بالا به سرور در معاملات شما نقشی تأثیرگذار خواهد داشت.

همچنین استفاده از VPN موجب ایجاد خطراتی جهت بروز مشکلات امنیتی در زمینه ی سرقت یا از دست دادن اطلاعات شما خواهد بود که با استفاده از سرور مجازی ترید با IP ثابت و فایروال ختصاصی و امنیت بالایی که ارائه می دهد از نفوذ به رایانه و بروز مشکل جلوگیری می کند و با خیال راحت به معاملات خود از سرور مجازی ترید استفاده کنید.

 

سرور مجازی ترید

بنابراین برای انجام معاملات با بهترین امکانات، مطمئن و بدون مشکل و همچنین برقراری ارتباطی بهتر و سریع با صرافی ها حتی انواع برنامه ها و ماکرو ها برای معاملات ارزهای دیجیتال شما به یک سرور مجازی ترید نیاز خواهید داشت. تنها با داشتن برنامه ی Remote بر روی رایانه حتی هر دستگاه هوشمند در هر جایی از امکانات بهینه شده سرور مجازی ترید برای تجارت و سرمایه گذاری استفاده کنید.

برای درک بهتر و آشنایی کامل با سرور مجازی ترید مقاله سرور مجازی ترید چیست را مطالعه کنید.

❗توجه: برای خرید سرور مجازی ترید جهت انجام معاملاتی خوب و بی دردسر می توانید از سایت آسام سرور تهیه فرمایید و از تجارت و معاملات خود با بهترین تجهیزات و خدمات این نوع سرور لذت ببرید.

در پایان قصد داریم با سرور مجازی هاستینگ این بحث را جمع بندی کنیم و در مورد سرور مجازی هاستینگ آسام سرور توضیحات مختصری دهیم.

سرور مجازی هاستینگ

همان‌طور که قبلاً به سرور مجازی اشاره نمودیم و به طور کامل با این سرور آشنا هستید؛ سرور مجازی هاستینگ یک گزینه برتر برای میزبانی مشترک در نظر گرفته می شود. در این نوع سرور مجازی، منابع مشترک در اختیار کاربر نهایی قرار می گیرد که کنترل بیشتری بر مشخصات سیستم، سیستم عامل و نرم افزار کلی دارد؛ توجه به این نکته مهم است که VPS هاستینگ بین هاست اشتراکی و اختصاصی از نظر کنترل، قیمت و سادگی وجود دارد، مقیاس پذیرترین نوع سرور مجازی می باشد و می تواند با دسترسی بالاتر حتی در زمانی که ترافیک سایت زیاد است از اطمینان و سرعت بیشتری برخوردار باشد.

یک VPS معمولاً به عنوان یک ماشین مجازی منفرد بر روی یک قطعه سخت افزار فیزیکی مشترک با سایر ماشین های مجازی شناخته می شود. هاستینگ های اختصاصی با قرار دادن ماشین‌های مجازی روی سخت‌افزار اختصاصی تک مستأجر، سطح دیگری از انزوا، کنترل را برای هاستینگ VPS به ارمغان می‌آورند.

از مزایای برجسته سرور مجازی هاستینگ برخورداری از آدرس IP های معتبرو اختصاصی به تعداد دلخواه است و با قابلیت هایی که دارد کاربران قادر به دسترسی به سرور مجازی به واسطه SSH یا Remote Desktop هستند و سرور مجازی هاستینگ امکان مدیریت وب سرور را همچنین در اختیار کاربر قرار می دهد که این ویژگی ها موجب شده این نوع سرور مجازی با توجه با شرایط کاربران انتخاب برخی از آن ها باشد.

VPS هاستینگ به شما امکان دسترسی به منابع تضمین شده و کنترل کامل را بدون نیاز به اجرای سرور خود می دهد. می توانید به راحتی در سایت آسام سرور از بخش خرید سرور مجازی هاستینگ این نوع سرور مجازی را تهیه کنید؛ این یک راه حل عالی برای وب سایت های با ترافیک متوسط تا بالا، منابع سنگین و وب سایت های تجارت الکترونیک است. با این حال، مشاغلی که انتظار رشد سریع دارند نیز می توانند از ثبات خدمات بهره مند شوند. اگر می خواهید یک محیط میزبانی قابل اعتماد و در مقیاس تجاری با قیمت مناسب داشته باشید، قطعاً ارزش دارد که سرور مجازی هاستینگ را برای وب سایت خود در نظر بگیرید.

 

جمع بندی

میزبانی به سبک VPS بهترین راه برای حفظ موفقیت هر سایتی است که از طریق رشد و گسترش سریع انجام می شود. این بهترین نوع سرور است که می تواند مقیاس پذیری را داشته باشد. با VPS، نه تنها از حجم عظیمی از فضای ذخیره سازی و پهنای باند (که کاملاً متعلق به شماست) لذت خواهید برد، بلکه یک راه حل مقرون به صرفه برای برآورده کردن خواسته های یک سایت شلوغ است. در مقایسه با سرور مجازی؛ سرور اختصاصی برای اکثر افراد، منابع زیادی ارائه می دهد که ممکن است به آن نیاز نداشته باشند و هزینه بیشتری نسبت به سرور مجازی برای آن پرداخت کنند؛ در حالی که می توانند در این صورت با هزینه ای کمتر از امکانات سرور مجازی بهره مند شوند.

هنگام تصمیم گیری در مورد نوع VPS، همه ی جوانب، نیازها و اهدافتان را در نظر بگیرید و در مورد هر کدام بررسی هایی دقیق و جامع داشته باشید تا در آینده با مشکلاتی رو به رو نشوید؛ همچنین انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی معتبر نیز نقش مهمی در فرایند کسب و کارتان خواهد داشت؛ آسام سرور با ارائه انواع سرویس ها و خدمات میزبانی مطمئن با عملکردی بالا و تیم پشتیبانی حرفه ای که به صورت شبانه روزی فعال هستند، در خدمت شما کاربران محترم می باشد.

سوالات متداول:

آسام سرور به صورت  شبانه روزی در طول هفته با ارائه خدمات پشتیبانی ذکر شده در قسمت ذیل به صورت رایگان در جهت رفع مشکلات در خدمت شماست.

  • رفع قطعی سرویس به هر دلیلی
  • پشتیبانی مشکلات شبکه
  • نصب مجدد سیستم عامل
  • انجام کانفیک های عمومی
  • فعال یا غیر فعال سازی فایروال
  • پشتیبانی مرتبط با سیستم عامل

پشتیبانی موارد مرتبط با ارتقا یا تنزیل سرویس

 

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من سئودا فرقانی مهندس معمار و دانشجوی ارشد مدیریت کسب و کار و بازاریابی هستم. علاقه ام به مبحث مارکتینگ من را به فعالیت در زمینه محتوا نویسی سوق داد تا بتوانم با استفاده از نرم افزار های گرافیکی و خلاقیت در نویسندگی و تولید محتوا پیشرفت کنم و الان خیلی خوشحالم که در این زمینه فعالیت دارم و از این طریق هرروز با مطالب تازه آشنا می شوم و سعی می کنم که بهتر از دیروزم باشم. تمام تلاش خودم را در راستای پیشرفت و موفقیت تیم خلاق و حرفه ای آسام سرور خواهم کرد.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید