شما برای مطالعه این مقاله فقط 13 دقیقه وقت نیاز دارید

سرور مجازی کشور های مختلف
دسته بندی : آموزش شبکه

سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

4.1/5 - (19 امتیاز)

برای پاسخ به این سؤال که کدام موقعیت جغرافیایی برای سرور مجازی بهترین است، باید به جنبه های مختلف موضوع نگاه کنیم. موقعیت مکانی سرور مجازی و مرکز داده ای که اطلاعات شما در آن ذخیره و نگه داری می شوند تأثیر چشم گیری در عملکرد، کیفیت و سرعت کارایی سرور خواهد داشت. برای هر فرد و هر کاربری متناسب با هدف و نیازشان کشور متفاوتی برای خرید سرور اهمیت دارد، زیرا هر فردی در کشور متفاوت ساکن است و قصد دارد از سرور برای اهداف متفاوتی استفاده کند. در ادامه مطالب با ما باشید.

اهمیت انتخاب موقعیت مکانی مناسب سرور مجازی؛ مواردی نظیر پایداری، آپتایم و مسئله کیفیت سرویس های سرور و سرعت سایت را تحت تاثیر قرار می دهد لذا نباید بی تفاوت به این موضوع باشید و با بررسی های لازم در زمینه نیاز و اهداف فعالیت خود نسبت به خرید سرور مجازی در موقعیت مکانی مناسب اقدام نمایید.

 سرور مجازی کدام کشور مناسب من است؟

ممکن است سروری داشته باشید که در آن پیمایش با قطعی مکرر و کندی سرعت مواجه باشد. گشت و گذار در اینترنت یکی از رایج ترین موارد استفاده از سرور مجازی ویندوز است. در این صورت برای دستیابی به بهترین کیفیت و سرعت در هنگام استفاده از سرور مجازی باید چند نکته را در نظر بگیرید. اولی اصلاً به موضوع این مقاله مربوط نمی شود، اما موضوع مهمی است که باید به آن اشاره کرد و اینکه ابتدا باید کیفیت اینترنت شما خوب باشد؛ در غیر این صورت سرور هر چقدر هم خوب و با کیفیت باشد به دلیل کندی و قطعی اینترنت خودتان ارتباط خوبی با سرور ندارد و نمی توانید از استفاده از آن لذت ببرید.

نکته ی مهم دیگر به نزدیکی کشوری که سرور در آن قرار دارد به کشور شما بستگی دارد. هرچه مسافت کمتر باشد، سرویس ها سریع تر از طریق اینترنت منتقل می شوند، تأخیر کاهش می یابد و در نتیجه کیفیت اتصال بهتری خواهید داشت.

اولین چیزی که در انتخاب مکان سرور اهمیت دارد این است که کاربران هدف شما اهل کدام کشور هستند. اگر می خواهید یک سرور محلی راه اندازی کنید که فقط در یک کشور کار کند، بهتر است سرور را از همان کشور تهیه کنید زیرا در این صورت سایت برای کاربران مورد نظر سریع تر بارگذاری می شود؛ اما اگر قصد دارید وب سایتی راه اندازی کنید که در سطح بین المللی فعالیت کند و در همه جا مورد بازدید قرار گیرد، بهتر است سرور را از موقعیتی تهیه کنید که بهترین سخت افزار و کمترین خرابی را داشته باشد.

❗توجه: توصیه می‌کنم سرویس VPS انگلیس را که روی سرورهای SSD سریع با یک شبکه پایدار بارگذاری شده است امتحان کنید.

در انتخاب موقعیت جغرافیایی مناسب سرور مجازی عوامل مختلفی تاثیر گذار است؛ در برخی کشورها، برخی از ارتباطات و دسترسی به برخی وب سایت ها و برنامه ها محدود شده است. چاره ای جز خرید RDP یا VPN برای عبور از این محدودیت وجود ندارد. بهترین پیشنهاد ما خرید VPS کانادا، VPS ایالات متحده، یا VPS انگلستان برای غلبه بر این محدودیت است؛ زیرا در تمامی کشورهای مذکور ارتباطات به هیچ وجه محدودیتی ندارد و در صورت استفاده از کشورهای مذکور از محدودیت فراتر رفته اید. اگر کاربران هدف شما در اروپا هستند، پیشنهاد می کنیم از VPS با مکان های اروپایی مانند انگلستان، هلند، آلمان و سایر کشورها برای داشتن بهترین سرعت استفاده کنید.

❗توجه: اگر تمایل به خرید سرور مجازی دارید به سایت آسام سرور مراجعه فرمایید.

همان‌طور که اشاره داشتم مسئله مهمی که در انتخاب موقعیت جغرافیایی سرور مجازی حائز اهمیت است؛ موضوع سرعت، آپتایم و پینگ است که بر پایداری و کیفیت سرویس های سرور تأثیر می گذارد، احتمالاً اصطلاح پینگ را شنیده اید و شاید بدانید که هر چه پینگ کمتر باشد، کیفیت سرویس سرور شما نیز بهتر است. در ادامه توضیح مختصری در مورد پینگ خواهیم داد.

موقعیت مکانی سرور مجازی

پینگ چیست؟

پینگ (Internet Packet یا Inter-Network Groper) یک برنامه اینترنتی پایه است که به کاربر اجازه می دهد تا آزمایش و تأیید کند که آیا آدرس IP مقصد خاصی وجود دارد و می تواند درخواست ها را در مدیریت شبکه رایانه ای بپذیرد.

پینگ همچنین برای اطمینان از اینکه کامپیوتر میزبانی که کاربر می‌خواهد به آن دسترسی پیدا کند کار می‌کند، برای تشخیص استفاده می‌شود. هر سیستم عامل (OS) با قابلیت شبکه، از جمله اکثر نرم افزارهای مدیریت شبکه تعبیه شده، می تواند از پینگ استفاده کند.

به عبارتی دیگر پینگ اندازه گیری فاصله زمانی بین دو دستگاه در یک شبکه است که از طریق آن می توانید مدت زمانی که طول می‌کشد تا بسته اطلاعاتی از یک دستگاه هوشمند، مانند رایانه، به سرور برگردد را برآورد کنید. پینگ در واقع یک تأخیر در اتفاقاتی است که هنگام انجام همه کارها به صورت آنلاین اتفاق می افتد، از کلیک کردن روی یک پیوند گرفته تا پخش یک ویدیو.

اما پینگ فقط ابزاری برای اندازه‌گیری «تأخیر» نیست. هر شبکه از تعدادی دستگاه و سرور تشکیل شده است. هر یک از این دستگاه‌ها می‌توانند داده‌هایی به نام «بسته» را به دستگاه هوشمندی که مقصد است ارسال کنند. دستگاه مقصد بسته ای را که باید پاسخ داده شود دریافت می کند و در پاسخ به دستگاه اول بسته ای را ارسال می کند.

این مراحل برای هر پینگ تکرار می شود. پینگ فرمانی است که به شما امکان می دهد زمان حرکت بسته ها را بین دستگاه ها اندازه گیری کنید. استفاده از دستور ping برای بررسی وضعیت سرورها بسیار مفید است. اگر یکی از سرورها خراب یا کند باشد، می تواند از اتصال دو دستگاه به یکدیگر جلوگیری کند. در این صورت Packet Loss رخ می دهد و همان‌طور که از نام آن پیداست Packet Loss زمانی رخ می دهد که بسته ها یا بسته های داده به مقصد خود نرسند.

شرکت ارائه دهنده خدمات، سرعت اتصال به اینترنت و پهنای باند کافی و موقعیت جغرافیایی بر میزان پینگ تأثیر می گذارد. در صورت نیاز به پینگ کم، هنگام خرید سرویس میزبانی، حتماً مشخصات سرویس اینترنت را در نظر بگیرید. در سرویس های میزبانی اشتراکی سرعت دانلود بیشتر از سرعت آپلود است و سرعتی که در هنگام خرید سرویس به مشترک اطلاع داده می شود سرعت دانلود است در حالی که سرعت آپلود بر نرخ سرویس پینگ تأثیر می گذارد.

پینگ چگونه کار می کند؟

پینگ با ارسال یک درخواست اکو پروتکل کنترل پیام اینترنت (ICMP) به یک رابط مشخص در شبکه و انتظار برای پاسخ کار می کند. با صدور یک فرمان پینگ ، یک سیگنال پینگ به یک آدرس مشخص ارسال می شود. هنگامی که میزبان هدف درخواست اکو را دریافت می کند، با ارسال یک بسته echo پاسخ می دهد.

این رویکرد دو هدف خاص را در نظر دارد: تأیید دسترسی به میزبان هدف و تعیین زمان تأخیر یا رفت و برگشت (RTT) .

RTT اندازه گیری مدت زمان دریافت پاسخ است. این فرآیند که بر حسب میلی ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود، زمانی شروع می‌شود که مرورگر درخواستی را به سرور ارسال می‌کند و با دریافت پاسخ از سرور تکمیل می‌شود. RTT یک معیار عملکرد مهمی برای برنامه های کاربردی تحت وب  می باشد.

به طور پیش فرض، دستورات پینگ چندین درخواست (معمولاً چهار یا پنج) ارسال می کند و نتایج را نمایش می دهد. نتایج پینگ اکو نشان می دهد که آیا یک درخواست خاص پاسخ موفقیت آمیزی دریافت کرده است یا خیر. همچنین شامل تعداد بایت های دریافتی و زمان دریافت پاسخ یا زمان ماندگاری است.

پینگ

اهمیت موقعیت مکانی در سرور مجازی

یکی از پارامترهای مؤثر در انتخاب سرور مجازی، موقعیت مکانی سرور مجازی می‌باشد. شما می‌توانید سرور مجازی خود را با موقعیت میزبانی خارج از ایران یا داخل ایران در یک دیتاسنتر اروپایی یا آمریکایی خریداری بفرمایید.

در صورتی که منابع موردنظر در ایران فیلتر و یا از سمت سرویس‌دهنده خارجی دسترسی به آی‌پی‌های ایران محدودیتی داشته باشد و همچنین مواردی مثل وجود مشتریان خارجی، استفاده از درگاه‌های بانکی بین‌المللی یا در صورت فعالیت در بازارهای مالی باوجود تحریم‌های فعلی، بهتر است موقعیت‌های خارجی را در نظر بگیریم.

انتخاب موقعیت مکانی صحیح سرور مجازی نقشی حیاتی در افزایش سرعت و امنیت داده ها دارد.

با توجه به شرایط تحریم‌ها در ایران، ممکن است با انتخاب موقعیت مکانی خارجی مناسب برای استفاده از برخی نرم‌افزارها یا وب‌سایت‌ها مانند صرافی‌ها، ابزارهای آنلاین و سرویس‌های وب، از این خدمات با امنیت بیشتر و خیالی آسوده تر بدون محدودیت و قطعی استفاده شود.

در انتخاب موقعیت جغرافیایی، همان‌طور که توضیح دادیم؛ فاصله انتقال اطلاعات بین سرورها و زمان پاسخ به درخواست شما (سرور زمان پینگ) تحت تاثیر قرار می گیرد. در نتیجه نزدیکی مکان جغرافیایی و موقعیت مکانی قدرتمند و معتبر در افزایش سرعت حیاتی است.

درراستای امنیت داده ها برای آگاهی از مقررات و قوانین و پیروی از آن ها در انتخاب موقعیت مکانی مناسب شما لازم است. در میان این قوانین می‌توانم به GDPR (مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها) اشاره کنم که طبق آن می‌توانید از حریم خصوصی داده‌های کاربر اطمینان حاصل کنید، بنابراین بررسی‌ها و آگاهی از قوانین کشوری که سرور شما در آن جا مقرر است؛ ضروراست. اصولاً موقعیت سرورهای اروپایی مانند هلند، آلمان و فرانسه گزینه های مناسبی هستند.

در انتخاب موقعیت مکانی سرور مجازی در ایران به دلیل تحریم ها مسلماً سرور های خارجی مخصوصاً برای ترید و معاملات ارزی در بازار جهانی مالی بسیار حائز اهمیت است زیرا هرچند امکان استفاده از VPN های رایگان و پولی برای شکستن و دور زدن این محدودیت ها کاربرد دارد اما مسائلی مانند کندی سرعت و قطعی می تواند آزار دهنده باشد در حالیکه می توانید با خرید سرور مجازی در لوکیشن های مدنظر و خارج از ایران به راحتی در هر زمینه با هر هدفی و فعالیتی با سرعت آپتایم بالا بدون محدودیت و آدرس IP ثابث؛ تجارت کنید و همچنین در بازار های مالی به صورت شبانه روزی بدون مشکل معاملات انجام دهید.

انتخاب موقعیت مکانی مناسب شما به اکانت و پینگ کاربر مربوط می شود؛ اگر هدف کاربرساکن ایران استفاده از خدمات پی پال paypal و یا انجام معاملات آنلاین (trade) باشد؛ نیازمند به یک IP ثابت و خارج از ایران است؛ در این صورت است که پیشنهاد ما سرور مجازی با لوکیشن آلمان خواهد بود و اگر پینگ کم مد نظر باشد موقعیت های دبی و بلغارستان عملکرد بهتری در ایران دارد اما در حالت کلی موقعیت های مناسب برای کاربران ایرانی؛ هلند و آلمان محسوب می شوند.

توجه: موقعیت سرور های آسام سرور اکثریت کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی را شامل می شود؛ اگر مایل به خرید سرور مجازی هستید می توانید از خدمات میزبانی ما در هر نقطه از جهان بهره مند شوید❗

انتخاب بهترین موقعیت مکانی در سرور مجازی ترید بایننس

انتخاب کشوری که سرور مجازی ترید در آن قرار خواهد گرفت، نکته مهمی است. خرید کالا از کشورهای اروپایی ارجحیت دارد مانند بریتانیا، فنلاند، آلمان و هر کشور عضو اتحادیه اروپا.

کلیک کنید  انواع رکوردهای DNS در اینترنت

امکان دستیابی به سرور مجازی و تجارت ارز در کشورهایی که توسط بایننس ممنوع نشده است، وجود دارد.

این بدان معناست که به دلیل تحریم‌های بایننس نمی‌توانید مستقیماً از ایالات متحده یا ایران ارز بخرید یا بفروشید. هنگامی که با استفاده از یک آدرس IP از ایران یا ایالات متحده وارد حساب بایننس خود می شوید، حساب شما با مبلغ بانکی آن کاملاً مسدود می شود.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید قیمتی است که می پردازید. هنگام خرید، وب سایت های تصادفی را مرور نکنید؛ روی یک سرور مجازی با کیفیت بالا، پشتیبانی عالی و کم هزینه سرمایه گذاری کنید.

موقعیت مکانی سرور مجازی ترید

مزایای استفاده از سرور مجازی ویندوز اروپا

  1. اتصال از راه دور و پر سرعت به اینترنت بین المللی.
  2. امکان اتصال از هر نقطه از جهان طریق کامپیوتر، موبایل های هوشمند و تبلت.
  3. دسترسی شبانه روزی و بدون قطعی به سرور ها.
  4.  امکان استفاده از سیستم عامل محبوب ایرانی ها یا همان ویندوز.
  5. دور زدن تحریم ها و محدودیت های تعیین شده برای کاربران ایرانی.
  6. امکان فعالیت به عنوان یک شهروند کشور میزبان سرور.
  7. سرعت دسترسی و اتصال بهتر.
  8. امکان پشتیبانی نرم افزار های نوشته شده باMicrosoft dot net
  9.  دسترسی به پایگاه داده Microsoft SQL server
  10. سریع ترین و مطمئن ترین سیستم عامل با محیط گرافیکی GUI و برای کار از راه دور
  11. استفاده اختصاصی از منابع سخت افزاری و نرم افزاری
  12. امکان استفاده از سیستم عامل با کاربر Administrator
  13. قابلیت نصب انواع نرم افزار های ویندوز
  14. پینگ تایم پایین برای ایران

برخی از دلایلی که باعث می شود سرورهای مجازی اروپایی برتری داشته باشند، به شرح زیر است:

دسترسی به سرورهای مجازی اروپایی بلامانع است؛ یعنی کاربر کنترل کاملی بر روی سرور خود و تمامی پورت ها دارد و در نصب نرم افزارها و آنتی ویروس های روی سیستم خود آزادی عمل دارد. RDC (سرویس دسکتاپ از راه دور) توسط سرورهای مجازی ویندوز برای ارتباط استفاده می شود، در حالی که SSH (Secure Shell) توسط سرورهای مجازی لینوکس استفاده می شود.

VNC نیز در کنار این دسترسی برای کسانی که آن را انتخاب می کنند؛ گنجانده شده است، زمانی که اتصال به سرور غیرممکن باشد، از این دسترسی استفاده می شود. رفع مشکل با اتصال از طریق VNC به سرور مجازی اروپایی (EVS) امکان پذیر است.

مراکز داده اروپایی میزبان سرورهای مجازی ویندوز هستند. از آنجایی که این سرورها در اروپا قرار دارند، دسترسی به وب سایت هایی که در ایران محدودیت دارند با استفاده از آدرس IP داده شده امکان پذیر است. از آنجایی که اکثر کاربران با سیستم عامل ویندوز آشنایی دارند، سفارش سرور مجازی اروپایی با ویندوز ارجحیت دارد.

همچنین…

این یک رابط گرافیکی کاربر پسند ارائه می دهد، برخلاف سیستم عامل لینوکس که دارای یک رابط خط فرمان است که موجب راحتی کار برای کاربران خواهد شد.

سیستم عامل لینوکس از پیش روی سرورهای مجازی لینوکس اروپا نصب شده است. از آنجایی که لینوکس یک سیستم عامل سبک وزن است، هنگام راه اندازی سرور مجازی لینوکس، نیازی به ارائه موارد اضافی و منابع خاص مانند رم زیاد نیست.

پروتکل SSH ممکن است برای اتصال به سیستم عامل لینوکس استفاده شود. هنگامی که یک سرور مجازی لینوکس خریداری می کنید، می توانید علاوه بر این، کنترل پنل را نیز انتخاب کنید.

مکان و موقعیت سرور مهم‌ترین جنبه در تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری سرورهای مجازی در اروپا است. بین ایران و اروپا در ارتباط با سرور تفاوت پولی وجود دارد.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت سرور نیز تحت تأثیر سیستم عامل و سخت افزاری است که با آن همراه است.

به دلیل وزن کم لینوکس، سرورهایی که سیستم عامل را اجرا می کنند ممکن است با منابع کمتری خریداری شوند. نیازهای بالای RAM در ویندوز عاملی در افزایش قیمت سروری است که سیستم عامل را اجرا می کند.

سرورهای مجازی ترید در مکان های زیر در دسترس هستند:

  • آلمان
  • هلند
  • فنلاند
  • انگلستان
  • لهستان
  • کانادا
  • فرانسه
  • سنگاپور

 

آیا کشورهایی وجود دارند که بهتر از بقیه هستند؟

هلند و فنلاند اکنون بهترین مکان برای دریافت سرور مجازی از بایننس هستند.

فرانسه، لهستان، کانادا، انگلستان و سنگاپور بقیه کشورهایی را که می‌توانید بعد از هلند و فنلاند در نظر گرفت.

اگر سروری را در آلمان خریداری کنید، چه مزایایی به دست می آورید؟

ایران و سایر کشورها به علت تخلف های مرتکب شده در سرور مجازی ترید در آلمان دچار محدودیت شدند، بنابراین این شرکت کنترل آن را در اختیار گرفته و در صورت ورود با IP از این کشورها، اجازه ایجاد حساب کاربری را به شما نمی دهد. لازم است بایننس هویت شما را با درخواست مدارکی مبنی بر شهروندی آلمان، مانند پاسپورت یا کارت شناسایی ملی، احراز هویت کند.

ما مزایای خرید سرور مجازی از آلمان را برای مشتریانی که علاقه مند هستند توضیح خواهیم داد.

مزایای خرید سرور مجازی در آلمان به جای کشورهای دیگر

در هنگام استفاده از سرورهای مجازی در آلمان، یکی از برترین مراکز داده اروپایی در آلمان هتزنر آلمان، با عالی ترین پشتیبانی و کمترین ریسک خرابی سخت افزار یا مسائل امنیتی وجود دارد. نظارت بر شبکه و آپتایم مرکز داده آلمانی Hetzner یکی از دقیق ترین موارد موجود است.

شبکه سرور تحت تأثیر حملات سایبری و هکرها در شبکه مرکز داده قرار نخواهد گرفت. با تمام این مشخصات، این مرکز داده قادر است یک پورت شبکه ۱ گیگابیتی واقعی را با قیمت مناسب ارائه دهد. یک پورت گیگابیت فقط 200 تا 500 مگابایت در مراکز داده دیگر تضمین شده است. تمامی سرورهای مرکز داده Hetzner در آلمان دارای یک پورت شبکه 1 گیگابیتی تضمینی هستند.

عملکرد، سرعت و قابلیت اطمینان سرور مستقیماً تحت تأثیر این موضوع است

سرورهای آلمانی مزایای دیگری نیز دارند:

سرورهای مجازی در آلمان وجود دارند که از 256 مگابایت تا 2 گیگابایت رم متغیر هستند. از آنجایی که نیازهای رم هر فرد متفاوت است، طیف گسترده ای از ظرفیت های رم در دسترس است. نیازهای RAM برای کاربرانی که فقط نیاز به انجام یک عملیات یا مرور وب دارند کمتر است. برای مثال، با PayPal یا MetaTrader، نیاز به RAM کمتر است.وب سایت ها و برنامه هایی که به قدرت پردازش زیادی نیاز دارند باید از سرورهای مجازی با رم بالا استفاده کنند.

سرورهای مجازی آلمانی این مزیت را دارند که به صورت فیزیکی در آلمان قرار دارند.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی آلمانی، گزینه انتخاب سیستم عامل است. یک سرور مجازی ویندوز اروپایی یا یک سرور مجازی لینوکس اروپایی ممکن است توسط کاربر سفارش داده شود. علاوه بر این، ممکن است کنترل پنل را انتخاب کند که برای سیستم عامل انتخابی مناسب تر است.

سرور مجازی ویندوز و سرور مجازی لینوکس اروپایی ارتقاء منابع را ارائه می دهند، بنابراین کاربر می تواند به طور کامل به سرورهای خود دسترسی داشته باشد.

بهترین کشور سرور مجازی

 مزایای سرور مجازی لهستان

سرورهای لهستانی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل سهولت و کیفیت سخت افزار و هارد SSD NVME برای کارهایی مانند میزبانی وب، تبادل ارز، بورس و غیره استفاده می شود.

با ورود به وب سایت در مرورگرسرور مجازی لهستان، شما به عنوان یک شهروند لهستانی صفحه را نمایش می دهید و محدودیت IP ایرانی را نخواهید داشت.

مزایای سرور مجازی کانادا

  • بهترین قیمت برای عملکرد
  • کارایی و سرعت بارگذاری بالا
  • پهنای باند و ترافیک گسترده

با خرید یک سرور کانادایی به عنوان یک شهروند کانادایی در نظر گرفته می شوید. بسیاری از افراد ممکن است از کانادا برای معامله با پلتفرم های مبادله ارز دیجیتال و صرافی های آنلاین مانند بایننس استفاده کنند.

خرید سرور در فنلاند از چه نظر منطقی است؟

از فناوری های نوآورانه برای سرورهای مجازی ترید فنلاند استفاده می کنند. این به دلیل درایوهای,SSD NVMe SAS Enterprise و پردازنده‌های Intel Zeon نسخه 6، از سرورهای سایر کشورها قدرتمندتر است. سرور مجازی فنلاندی با این توضیحات بسیار مفید و مقرون به صرفه است. همچنین از نظرعملکرد و بازدهی بسیار کارآمد است. سیستم عامل لینوکس و ویندوز همراه با سرور مجازی فنلاند ارائه می شود.

مزایای استفاده از سرور مجازی در فنلانددر مقایسه با کشور دیگر

کاربران مرکز داده آلمانی Hetzner ممکن است از مرکز داده جدید Hetzner مستقر در فنلاند انتظار همان سطح کیفیت را داشته باشند. مرکز داده Hetzner یکی از برترین مراکز داده در جهان است؛ مرکز داده Hetzner در فنلاند دارای همان معیارهای کیفیت، به روز بودن و آپتایم بالا مراکز داده آلمانی است.

اگر به دنبال خرید یک سرور مجازی با کیفیت هستید، ما فنلاند را پیشنهاد می کنیم. یک پورت 1 گیگابیتی در مرکز داده Hetzner در فنلاند موجود است و آن‌ها از نظر موقعیت جغرافیایی، سرعت و پورت شبکه بیشتر برای مشتریان ایرانی مناسب تر از بقیه لوکیشن ها هستند، زیرا از دسترسی و سرعت بالایی به سرور خود مقرر در فنلاند برخوردارند. خدمات سرور مجازی و اختصاصی از آسام سرور در دسترس است که بهترین سرورها را از فنلاند در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

کم ترین میزان پینگ نکته ی مهم بعدی است. سرور مجازی ترید فنلاند به دلیل نزدیک بودن به ایران، سرعت پینگ کمتری نسبت به سایرین دارد.

سرور مجازی انگلستان مرکز داده رد استیشن

سرور مجازی ترید انگلستان از مرکز داده Red Station دارای SSD پرسرعت NVMe، مدیریت، پشتیبانی تمام وقت، راه اندازی و کانفینگ بالا و منابع سخت افزاری اختصاصی می باشد.

توجه: آسام سرور با ارائه سرور مجازی انگلیس با تحویل فوری و قیمت مناسب در خدمت شماست.

سایر مزایا سرور مجازی انگلستان

سخت افزار باکیفیت و قدرتمند و پورت شبکه قدرتمند، سرورهای مجازی انگلستان را نسبت به سایر کشورها برتری می دهد. استفاده از مرکز داده Redstation در انگلستان از لحاظ اصول و چهارچوب امنیتی نسبت به سایر مراکز داده مزایای متعددی دارد.

مراکز داده Redstation از سرورهایی با دیسک های بسیار سریع استفاده می کنند. در نتیجه کیفیت و سرعت آن‌ها بهبود یافته است.

مهم‌ترین جنبه این سرورها این واقعیت است که آن‌ها دارای تعداد نامحدود پورت هستند.

پلن های سرور مجازی در انگلستان با راه اندازی رایگان و پشتیبانی جامع مشتری ارائه می شود.

مزایای خرید سرور مجازی در فرانسه چیست؟

سرور مجازی ترید فرانسه یک پورت و شبکه پهنای باند با کیفیت بالا وجود دارد و از بزرگترین فناوری و سخت افزار های روز، از جمله DDR4، SAS Enterprise و هارد دیسک های SSD و SSD NVMe و پردازنده های Xeon Intel در مرکز داده OVH استفاده می شود.

برای مشتریانی که اغلب فایل‌های حجیم را دانلود و آپلود می‌کنند، سرور مجازی فرانسوی با پورت اختصاصی 1 گیگابیت و ترافیک و پهنای باند نامحدود، انتخابی برتر است.

هر نسخه سرور ویندوز از سال 2008 تا 2016 و همچنین نسخه های دسکتاپ 7 تا 10 و لینوکس می تواند توسط کاربر نهایی روی سرور مجازی فرانسوی نصب شود. این قابلیت باعث شده است تا کاربران مختلف سیستم عاملی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای آن ها مطابقت دارد.

سخن آخر

برای پاسخ به این سؤال «کدام مکان جغرافیایی برای VPS بهترین است؟» عواملی مانند هدف و نوع سرور مجازی که استفاده می کنید مهم هستند؛ بنابراین قبل از انتخاب مکان برای سرور خود، حتماً موارد فوق را در نظر بگیرید و سپس تصمیم خود را بگیرید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

سوالات متداول:

IP ثابت از موضوعات حساس و مهمی است که در دوران معاملات به آن نیاز دارید؛ در نتیجه لازم است در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید تا از کشور های تحریم شده تهیه نکنید. بهتر است از کشور های اروپایی و آسیایی با توجه به مناسب ترین کشور هایی که در مقاله به آن ها اشاره کریم به غیر از ایران و آمریکا انتخاب کنید.

 

تفاوت زیادی بین VPN وVPS است؛ یک VPS با ارائه IP ثابت، سبب پنهانی هویت کاربر می شود اما این موضوع در VPS برعکس می باشد؛ با هر دفعه قطعی و وصلی  VPN آدرس IP شما تغییر می کند.این کار باعث تشخیص حساب مشکوک توسط بایننس خواهد شد و در نتیجه حساب شمارا مسدود می کند؛ به همین دلیل استفاده از VPN پیشنهاد نمی شود.

 

 

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من سئودا فرقانی مهندس معمار و دانشجوی ارشد مدیریت کسب و کار و بازاریابی هستم. علاقه ام به مبحث مارکتینگ من را به فعالیت در زمینه محتوا نویسی سوق داد تا بتوانم با استفاده از نرم افزار های گرافیکی و خلاقیت در نویسندگی و تولید محتوا پیشرفت کنم و الان خیلی خوشحالم که در این زمینه فعالیت دارم و از این طریق هرروز با مطالب تازه آشنا می شوم و سعی می کنم که بهتر از دیروزم باشم. تمام تلاش خودم را در راستای پیشرفت و موفقیت تیم خلاق و حرفه ای آسام سرور خواهم کرد.

دیدگاه های شما

1 تیر 1402
شهاب غایب

سرور برای فیلتر شکن مال کدوم کشور بهتره؟

    1 تیر 1402
    المیرا شرقی

    سلام دوست عزیز. به جای استفاده از فیلترشکن، بهتره که از سرور مجازی استفاده بشه؛ چرا که هم آی پی ثابت در اختیار شما میذاره و هم شما می تونید ازش به عنوان یک سیستم قدرتمند استفاده کنید.

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید