شما برای مطالعه این مقاله فقط 13 دقیقه وقت نیاز دارید

link-shortener

معرفی بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی

3.7/5 - (3 امتیاز)

آیا می خواهید URL موردنظر را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید یا در صفحه وبسایت قرار دهید ولی به خاطر طولانی شدن لینک ناامید شده اید؟ اینجاست که سرویس های کوتاه کننده لینک به کمک شما می آیند.

سرویس های کوتاه کننده لینک با هدف کوتاه کردن لینک های طولانی توسعه یافته اند که هر کدام متناسب با تنظیمات و قابلیت هایی که برای کاربران ارائه می دهند، به جایگاه مناسبی رسیده اند.

ابزارهای کوتاه کننده مختلفی وجود دارد که به راحتی این کار را به صورت خودکار انجام می دهند ولی تشخیص این که از بین این ابزارها کدام یک برای شما بهترین انتخاب است، به سبک و نیاز شما بستگی دارد.

پس با این که ما بهترین و محبوب ترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی را بررسی می کنیم ولی مثل هر ابزار آنلاین دیگر، مهم این است که با بررسی ویژگی های هر کدام از آنها، سرویس مناسب خود را انتخاب کنید:

سرویس کوتاه کننده لینک چیست؟

سرویس کوتاه کننده لینک چیست

اجازه دهید قبل از توضیح این سرویس، یک سوال از شما بپرسیم. آیا تمایلی به اشتراک گذاری لینک زیر در حساب توییتر خود دارید؟

https://asamserver.com/category/22736345264623543478362/blog/url-shortner/2022/11/15

مطمئناً که جواب شما نه! است.

طولانی بودن و همچنین ترکیب نامرتب کاراکترهای انگلیسی یا فارسی در URL یکی از مسائلی است که کاربران اینترنتی به آن اهمیت می دهند و دوست دارند که به جای URL های طولانی و زشت، جلوه مرتب و کوتاهی به لینک های موردنظر خود بدهند و این کار با سرویس های کوتاه کننده لینک قابل انجام است.

همچنین استفاده از کوتاه کننده لینک باعث می شود که مخاطبان هم احساس راحتی بیشتری در کلیک کردن روی لینک داشته باشند. کاربران موقع روبرو شدن با لینک های “اسپم مانند” تمایلی به کلیک روی آنها ندارند ولی اگر بتوانید استفاده درستی از سرویس های کوتاه کننده لینک داشته باشید، مخاطبان با برند شما آشنا می شوند و با اعتماد بیشتری روی لینک کلیک می کنند.

از موارد استفاده کوتاه کننده URL می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کوتاه کردن و اضافه کردن ظاهر جذاب و مرتب به لینک صفحه ای که در عمق وبسایت قرار دارد.
  2. سفارشی سازی لینک برای گنجاندن نام برند در URL
  3. ردیابی عملکرد URL و دریافت گزارشات مربوط به نرخ کلیک و بازدید
  4. رعایت محدودیت های کاراکتری مربوط به شبکه های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام
  5. استفاده از URL های تمیز و مرتب در ایمیل ها برای حفظ ترتیب مناسب جملات
  6. تشویق مخاطبان به استفاده از لینک یا اشتراک گذاری آن

پس، کاری که سرویس های کوتاه کننده لینک انجام می دهند، تغییر آدرس مسیر اصلی است. به جای اینکه روی یک URL طولانی کلیک کنید و به صفحه مورد نظر بروید، روی یک لینک کوتاه شده کلیک می کنید و به همان صفحه هدایت می شوید. در واقع، مقصد یکی است ولی راه رسیدن به مقصد عوض می شود.

بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی

ابزارهای مختلفی برای کوتاه کردن لینک وجود دارد که هر کدام سبک مخصوص به خود دارند و ویژگی های متنوعی را برای ایجاد یک لینک کوتاه و زیبا لحاظ کرده اند. در ادامه به 5 مورد از بهترین سرویس های خارجی اضافه می کنیم:

1. Bitly

Bitly به عنوان یکی از محبوب ترین سرویس های کوتاه کننده، علاوه بر اضافه کردن یک ماسک جذاب به لینک و کوتاه کردن آن، ویژگی های متنوعی را برای بهینه سازی برند، ردیابی و تجزیه و تحلیل لینک ها توسعه داده است.

این سرویس به خوبی توانسته است که اعتماد شرکت های بزرگی مثل مک دونالد، دانکین دوناتز و جنرال الکتریک را جلب کند و از دلایل اصلی این اعتماد، گزاراشات معتبری است که در مورد داده ها، اشتراک گذاری های ارگانیک، نوع دستگاه و نرخ کلیک ارائه می دهد.

Bitly به صورت رایگان در دسترس است و کاربر به صورت ماهانه می تواند 50 بار از سرویس کوتاه کننده لینک استفاده کند ولی در کل این وبسایت، 5 طرح جدا با قیمت گذاری های مختلف لحاظ کرده است که هر کدام متناسب با قیمت خود، ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

پلن های bitly

ویژگی های اصلی Bitly

  • مناسب برای هر نوع کسب و کار (کوچک، متوسط و سازمانی)
  • ارائه گزارشات تحلیلی مربوط به URL
  • مانیتور کردن ترافیک لینک
  • سفارشی سازی لینک
  • مدیریت لینک های کمپین
  • تجزیه و تحلیل عملکرد لینک
  • امکان دسترسی به api
  • پارامترهای UTM برای ردیابی راحت تر در ابزارهای تحلیلی

2. TinyURL

این سرویس رایگان و ساده یکی از انتخاب های ایده آل است که استفاده از آن باعث می شود به سازگاری با برند خود ادامه دهید. اگر هدف شما فقط کوتاه کردن لینک های موردنظر است، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و به صورت رایگان می توانید این کار را انجام دهید؛ اما برای بهره مندی از امکانات دیگر در زمینه مدیریت، ردیابی و توسعه کمپین ها بهتر است از پلن Pro استفاده کنید.

با نسخه pro نه تنها می توانید از دامنه خود استفاده کنید و alias موردنظر را به آن اضافه کنید، بلکه به داشبورد و گزارشات مربوط به نرخ کلیک، نوع دستگاه ها و لوکیشن کاربران هم دسترسی دارید.

لینک هایی که توسط مرورگر وب یا افزونه TinyURL کوتاه شده اند، هرگز منقضی نمی شوند و نیازی نیست که نگران از دست دادن آنها در آینده باشید. به عبارت دیگر، با این لینک محتوای شما همیشه در دسترس کاربران قرار دارد.

پس با این سرویس، به سرعت و بدون هیچ سروصدایی می توانید لینک موردنظر خود را کوتاه کنید و بخش دوم آن را سفارشی سازی کنید و دیگر نگران کار نکردن آن نباشید.

TinyURL در 3 پلن مختلف عرضه می شود که هر کدام ویژگی ها و قیمت مخصوص به خود را دارند.

پلن های tinyurl

ویژگی های اصلی TinyURL

  • دارای نسخه وب و افزونه مخصوص
  • ایجاد لینک های سفارش و دارای برند
  • مدیریت لینک های جدید
  • دسترسی همیشگی به لینک ایجاد شده
  • نظارت بر تجزیه و تحلیل ها کمپین
  • بررسی عملکرد لینک به صورت Real-time
  • مشاهده معیارهای جمع آوری شده

3. Sniply

Sniply یکی از متفاوت ترین سرویس های کوتاه کننده لینک است که نه تنها قادر به ایجاد لینک های سفارشی برای برند شما است بلکه با استفاده از آن می توانید بلوک های (CTA (Call to Action را طراحی کرده و آنها را به بخش دلخواه از سایت، پست وبلاگ و شبکه های اجتماعی اضافه کنید.

همچنین، موقع ایجاد لینک گزینه های متنوعی در اختیار دارید که با استفاده از آنها می توانید طرح و رنگ مناسبی را لحاظ کنید و حتی دکمه ها و تصاویر موردنظر را هم به آن اضافه کنید.

با Sniply به گزاراشات مختلفی در زمینه نرخ کلیک و تبدیل، تعداد بازدید ها و موارد دیگر هم دسترسی دارید که می توانید داده های موجود در نمودارهای هر کدام از آنها را فیلتر کنید تا به اطلاعات مفیدتری دست پیدا کنید.

همچنین، افزونه این سرویس کار را برای شما راحت تر می کند چون با استفاده از آن در هر کجای اینترنت که باشید می توانید با چند کلیک ساده، لینک موردنظر را به لینک کوتاه تر و جذاب تری تبدیل کنید.

این سرویس در 5 پلن متفاوت ارائه می شود که نسخه رایگان فقط قادر به ارائه یک لینک کوتاه برای لینک ورودی است ولی پلن های دیگر قابلیت های مربوط به ایجاد CTA سفارشی را پوشش می دهند.

پلن های sniply

ویژگی های اصلی Sniply

  • امکان اضافه کردن CTA (Call to Action) به هر صفحه
  • سفارشی سازی CTA برای سازگاری بیشتر با برند
  • اشتراک گذاری لینک های کوتاه شده
  • امکان بررسی وضعیت تعامل با لینک ها
  • ردیابی نتایج
  • قابل ادغام با ابزارهای دیگری مثل Zapier

4. BL.INK

BL.INK یک ابزار عالی برای کوتاه کردن لینک های طولانی و نامرتب است که همراه این سرویس، یک داشبورد غنی و کاربرپسند هم ارائه می دهد و گزارشات و نمودارهای متنوعی را برای ردیابی وضعیت لینک پوشش می دهد.

این گزارشات اطلاعات و جزئیات دقیقی در مورد لوکیشن بازدیدکنندگان، نرخ کلیک و نوع دسترسی آنها به لینک ارائه می دهد که بررسی آنها خالی از لطف نیست.

اگر با استفاده از امکانات این ابزار بتوانید لینک های کوتاهی ایجاد کنید و سفارشی سازی آن را به درستی انجام دهید، مطمئناً به خوبی از عهده برندسازی برمی آیید و در هدایت ترافیک به سمت سایت و تشویق  کاربران اینترتی به بازدید از صفحات خود عملکرد خوبی خواهید داشت.

این سرویس دارای 5 پلن مختلف است که هر کدام ویژگی ها و محدودیت های مخصوص به خود را دارند و قیمت گذاری هر کدام هم بر اساس سطح دسترسی به ویژگی ها انجام شده است:

پلن های blink

ویژگی های اصلی BL.INK

  • ایجاد لینک های حاوی برند
  • تگ لینک ها
  • ویرایش لینک های طولانی
  • ایجاد کمپین های UTM
  • ردیابی لینک و نرخ کلیک مربوط به آن
  • ارزیابی معیارهای real-time

نمونه کوتاه شده با blink

5. Rebrandly

Rebrandly یکی دیگر از سرویس های کوتاه کننده خارجی است که ایجاد لینک های سفارشی کوتاه و مطابق با برند وبسایت را بسیار راحت تر کرده است.

همچنین، امکان ویرایش لینک های کوتاهی که قبلا توسط سرویس ایجاد شده است نیز یکی دیگر از ویژگی های این ابزار است که هر ابزاری قادر به این تغییر نیست. لینک هایی که توسط این سرویس ایجاد می شوند در تمام شبکه های اجتماعی مخصوصاً فیسبوک، توییتر و اینستاگرام قابل اشتراک هستند حتی بررسی هایی که قبلاً انجام شده است نشان می دهد که با این سرویس، نرخ کلیک تا بیش از 30 درصد افزایش پیدا می کند.

استفاده از اسم برند در لینک باعث افزیش اعتبار و اعتماد می شود که با افزایش نرخ کلیک می توانید استراتژی های لازم در زمینه بازاریابی، تبایغات و عملکرد سئو را پیاده سازی کنید.

حساب کاربری رایگان این سرویس دارای محدودیت 500 لینک در ماه است و اگر این برای شما محدودیت بزرگی حساب می شود، بهتر است به فکر استفاده از پلن های پولی این سرویس باشید.

پلن های rebrandly

ویژگی های اصلی Rebrandly

  • امکان استفاده از چند دامنه
  • ایجاد لینک های حاوی بنرند
  • امکان اضافه کردن رمزگذاری SSL
  • تولید کدهای QR
  • اضافه کردن پارامترهای UTM
  • ردیابی نرخ کلیک در کاه
  • امکان ایجاد گزارش های سفارشی
  • قابل ادغام با برنامه های مختلف

نمونه لینک کوتاه شده با rebrandly

بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی

سرویس های ایرانی زیادی هستند که به خوبی از عهده کوتاه کردن لینک برمی آیند و در این بخش 5 مورد از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم:

کلیک کنید  3 راز جاودانگی در پرسونال برندینگ همانند آتیلا پسیانی

1. یون

Yun یکی از قدیمی ترین سرویس های کوتاه کننده لینک است که علاوه بر کوتاه کردن لینک، گزاراشات مفیدی در مورد آمار بازدید از لینک ارائه می دهد. امکاناتی که این سرویس در اختیار کاربر قرار می دهد باعث می شود جزئیاتی مثل دامنه، تاریخ انقضا و عنوان لینک توسط خود کاربر مشخص شود.

یون علاوه بر نسخه وب و افزونه وب دارای نسخه اندروید هم می باشد و افرادی که بیشتر کارهای خود را با موبایل انجام می دهند با این نسخه، راحتی بیشتری تجربه می کنند.

همچنین، برنامه نویسان با استفاده از api این سرویس می توانند کوتاه کننده اختصاصی خود را در وبسایت یا اپلیکیشن خود راه اندازی کنند و از این طرف توجه مخاطبان خود را جلب کنند. مخصوصاً شبکه های اجتماعی که فضای مناسبی برای اشتراک گذاری لینک ها هستند، در صورت مجهز بودن به این سرویس، راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند.

استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه ندارد ولی برای فعال سازی لینک، اول باید مرحله احراز هویت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

مرحله احراز هویت یون

* البته اکثر سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی قبل از کوتاه کردن لینک، مرحله احراز هویت با شماره موبایل را لحاظ کرده اند.

ویژگی های اصلی  Yun

  • ارائه گزارشات مفید در مورد بازدید، ارجاع دهنده ها، نوع دستگاه بازدیدکننده ها و …
  • ارائه api مخصوص برنامه نویسان
  • امکان تنظیم مشخصات مهم لینک توسط خود کاربر
  • ساخت utm لینک
  • امکان ویرایش مجدد لینک کوتاه شده
  • دارای 3 نسخه وب، افزونه و اندروید
  • مجهز به ربات تلگرام

لینک کوتاه شده با یون

2. وان دا

وان دا یکی از جدیدترین سرویس های ایرانی است که با ارائه امکانات و قابلیت های متنوع به خصوص در حوزه کسب درآمد، به خوبی توانست خود را از سایر سرویس ها متمایز کند.

البته، دسترسی به امکانات پیشرفته تر این سرویس نیازمند پرداخت هزینه است که میزان این هزینه بر اساس اشتراکی مشخص می شود که برای هدف موردنظر خود انتخاب می کنید.

وان دا علاوه بر کوتاه کردن لینک به صوت مستقیم و غیر مستقیم (همراه تبلیغات) در ارائه گزارشات مربوط به آمار بازدید لینک هم عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. در صورتی که از بخش تنظیمات پیشرفته، نوع لینک را مشخص نکنید، به طور پیش فرض لینک به صورت غیر مستقیم کوتاه می شود.

منظور از لینک غیرمستقیم، لینکی است که قبل از ارائه صفحه اصلی کوتاه شده، تبلیغاتی را در مورد وان دا ارائه می دهد که به ازای تعداد مشخصی بازدید از آن تبلیغات، درآمد مخصوص خود را کسب خواهید کرد و این درآمد بعد از رسیدن به یک حد مشخص قابل برداشت است. البته، با دعوت دوستان و زیرمجموعه گیری می توانید از درصد پاداش هم بهره مند شوید.

سرویس وان دا در 7 اشتراک مختلف ارائه می شود که هر کدام امکانات و قیمت مخصوص به خود را دارند. نسخه رایگان آن دارای محدود 100 لینک مستقیم در ماه است ولی محدودیتی برای لینک غیرمستقیم وجود ندارد.

پلن های وان دا

ویژگی های اصلی وان دا

  • ارائه گزارشات مفید در مورد آمار بازدید
  • امکان کسب درآمد از طریق ایجاد لینک غیر مستقیم
  • ایجاد 100 لینک کوتاه در ماه به صورت کاملاً رایگان
  • امکان کسب درآمد بیشتر از طریق زیرمجموعه گیری
  • نامحدود بودن تمام اشتراک ها از ایجاد لین غیر مستقیم

نمونه لینک کوتاه شده با وان دا

3. ریزی

ریزی هم مانند وان دا دو روش برای کوتاه کردن لینک ارائه می دهد که یکی به صورت مستقیم است و با هیچ درآمدی همراه نیست. دیگری هم به صورت غیرمستقیم انجام می شود و به خاطر تبلیغات، درآمد مشخصی را برای اشتراک و بازدید از آن لینک در نظر می گیرد.

سرویس ریزی بعد از کوتاه کردن لینک، آمار مربوط به بازدید از آن در 30 روز گذشته را ارائه می دهد که بررسی جزئیات بازدید در هر بازه زمانی می تواند مفید و موثر باشد.

استفاده از سرویس ریزی نیاز به پرداخت هزینه ای ندارد و این خود سرویس است که در ازای بازدید از لینک های کوتاه شده غیرمستقیم شما یا زیرمجموعه شما، مبلغ مشخصی را به موجودی اضافه می کند.

کسب درآمد با ریزی

توسعه دهندگان و صاحبان وبسایت هم با استفاده از اسکریپت و api سرویس ریزی به راحتی می توانند کوتاه کننده لینک اختصاصی خود را راه اندازی کنند و در اختیار مخاطبان خاصی قرار دهند.

ویژگی های اصلی ریزی

  • امکان کسب درآمد از طریق کوتاه کردن لینک به صورت غیرمستقیم
  • رایگان بودن سرویس
  • امکان ایجاد زیرمجموعه برای کسب درآمد بیشتر
  • ارائه آمار مربوط به میزان بازدید، لوکیشن بازدید کننده ها و دامنه و کلیک ارجاع دهنده (30 روز گذشته)
  • ارائه اسکریپت مخصوص وبسایت و API توسعه دهندگان

لینک کوتاه شده با ریزی

4. زایا

zaya امکانات منحصربفردی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربر بر اساس اهدف خود جزئیات لینک جدید مثل دامنه، تاریخ انقضا و موضوع لینک را هم مشخص کند. ارائه آمار و گزارشات مربوط به لینک در کنار فرم ایجاد utm از مزیت های مهم زایا هستند.

همچنین امکان اتصال دامنه به زایا به صاحب وبسایت کمک می کند که لینک ها را به صورت شخصی سازی شده کوتاه کند.

استفاده از این سرویس نیازمند پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست و در ایجاد slug دلخواه برای url آزاد هستید. علاوه بر این، قرار دادن رمز عبور برای لینک کوتاه شده باعث افزایش امنیت لینک می شود.

کسب درآمد از طریق سیستم بازاریابی زایا هم فرصت مناسبی برای کاربر است که باعث می شود با اشتراک گذاری لینک ارجاعی منحصر بفرد خود صاحب پورسانت مربوط به خرید های انجام شده از طریق لینک شوید. البته، اول باید این سیستم را فعال کنید.

بازاریابی با سرویس های کوتاه کننده لینک

ویژگی های اصلی zaya

  • ارائه api مخصوص توسعه دهندگان
  • امکان تعیین تاریخ انقضای لینک کوتاه شده
  • امکان غیرفعال سازی لینک
  • شناسایی بهتر لینک ها بر اساس دسته بندی موضوعی
  • ساخت لینک با پارامترهای UTM
  • ارائه آمار و گزارشات مربوط به لینک به صورت عمومی و خصوصی

نمونه لینک کوتاه شده با زایا

5. بیتن

بدون شک بیتن یکی از قدرتمند ترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی است که قرار نگرفتن آن در سرویس های ایرانی غیرمطقی است.

استفاده از این سرویس برای کوتاه کردن لینک نیازی به پرداخت هزینه ندارد ولی اگر می خواهید SLUG سفارشی برای لینک لحاظ کنید، مجبور به پرداخت هزینه هستید چون اشتراک رایگان SLUG سفارشی را پوشش نداده است. علاوه بر این ویژگی، قابلیت های زیادی هستند که اشتراک های مختلف برای کاربر ارائه می دهند.

همچنین، ارائه گزارشات مربوط به آمار بازدید از لینک با استفاده از نمودارهای جذاب و قابل درک به کاربر کمک می کند که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه بازدیدها، لوکیشن کاربران و … به دست بیاورد.

این سرویس در 4 اشتراک مختلف عرضه می شود که هد کدام ویژگی ها و قیمت خاص خود را دارند:

پلن های بیتن

ویژگی های اصلی بیتن

  • ارائه آمار دقیق در مورد بازدیدها
  • ویرایش مجدد لینک کوتاه شده
  • بهره مندی از قابیلت های فوق العاده اشتراک های مختلف
  • امکان استفاده از ربات تلگرام و پلاگین وردپرسس کوتاه کننده لینک
  • امکان کسب درآمد از طریق سیستم بازاریابی

صفجه کوتاه کردن لینک

معایب استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک

معایب سرویس های کوتاه کننده لینک

با این که کارایی این سرویس ها غیرقابل انکار است ولی استفاده نادرست از آنها معایبی را برای این سرویس ها به همراه دارد که در ادامه به بررسی مهم ترین آنها می پردازیم:

سوء استفاده

سرویس های کوتاه کننده منبع خوبی برای اسپمرها و هکرها هستند تا سیستم کاربر قربانی را به اختیار خود دربیاورند. کاربری که به لینک کوتاه و مرتب اعتماد کرده است روی لینک کلیک می کند و هکر هم با راه اندازی ویروس یا دسترسی به اطلاعات حساس به هدف خود می رسد.

البته برای اینکه در این گونه دام ها گیر نیافتید، بهتر است کمی هوشمندانه برخورد کنید و روی لینک  ارسال شده توسط ایمیل اسپم یا کاربر ناشناس کلیک نکنید. همچنین، اطلاعات حساس و مهم خود را با لینک های مشکوک به اشتراک نگذارید.

لینک مرده

با از کار افتادن سرویس کوتاه کننده، لینک کوتاه شده توسط آن هم از کار می افتد، به همین خاطر است که ویکی پدیا، لینک های کوتاه شده را نمی پذیرد.

بلاک شدن

بعضی از پلتفرم های شبکه اجتماعی لینک های کوتاه شده را نمی پذیرند به همین دلیل اگر هدف گذاری خود را طوری انجام داده اید که یکی از صفحات اصلی  معتبر وبسایت خود را کوتاه کنید و در شبکه موردنظر توضیحات و لینک آن را به اشتراک بگذارید با انتخاب چنین شبکه ای به هدف خود نخواهید رسید.

نقض حریم خصوصی

استفاده از سرویس های کوتاه کننده برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و کلاهبرداری از معایب مهمی است که حتی استفاده از برخی سرویس ها برای سوء استفاده از کاربران باعث شده است که اعتبار سرویس به خطر بیافتد و به عنوان نرم افزار جاسوسی شناخته شود. TinyUrl یکی از قربانی های این مسئله بود که بعداً با اضافه کردن قابلیت پیش نمایش صفحه قبل از کلیک تا حدی توانست جلوی سوء استفاده برخی از کاربران را بگیرد.

هر سرویسی مزایا و معایب خودش را دارد و این بستگی به نحوه استفاده کاربران دارد. بهتر است با استفاده درست و به جا از سرویس های آنلاین هم اعتبار خود را حفظ کنید و هم کاری کنید که دنیا جای قشنگ تری برای اعتماد به همدیگر باشد.

توجه! اگر برای میزبانی از وبسایت، ترید یا تست یک پروژه خاص به یک سرور قدرتمند با امنیت بالا نیاز دارید ولی از آن طرف هم باید در هزینه ها صرفه جویی کنید باید به فکر خرید سرور مجازی باشید. برای داشتن یک شروع عالی و قدرتمند، توصیه می کنیم که به صفحه خرید سرور مجازی شرکت آسام سرور مراجعه کنید و بعد از بررسی ویژگی های هر کدام از پلن ها، بهترین گزینه را برای ادامه مسیر خود انتخاب کنید.

 

کلام آخر

استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک باعث می شود که لینک طولانی با ترکیب گیج کننده از کاراکترهای مبهم به یک لینک کوتاه و تمیز تبدیل شود. شاید ارسال لینک های طولانی برای دوستان و آشنایی که به شما اعتماد دارند، کار اشتباهی نباشد ولی اگر قصد شما جلب توجه مخاطبان یا بازاریابی ایمیلی باشد، مطمئن باشید که لینک های کوتاه تاثیر بیشتری در تمایل به کلیک روی لینک خواهد گذاشت.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال، درخواست و نیاز به راهنمایی، می توانید با ثبت نظر خود، با ما وارد ارتباط شوید تا هر چه زودتر به شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول:

با اینکه کوتاه بودن لینک ها تایپ یا اشتراک گذاری را برای کاربران راحت تر می کنند و تجربه کاری را بهبود می بخشند ولی به طور مستقیم تاثیری در بهبود سئو و رتبه بندی ندارند.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

من زهرا پیرجانی دانشجوی رشته نرم افزار هستم. علاقه ای که به یادگیری مطالب جدید دارم باعث شد که انگیزم برای فعالیت در حوزه تولیدمحتوا بیشتر شود. تمام تلاشم این است که با درک کامل موضوع، محتوایی ساده و کامل تهیه کنم که برای همه علاقمندان مفید و کاربردی باشد. یادگیری مطالب جدید و آموزش اونها به بقیه، بهترین کاری هست که می توانم برای رشد خودم و همچنین کمک به رشد علاقمندان به مباحث مورنظر انجام بدم.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید