شما برای مطالعه این مقاله فقط 2 دقیقه وقت نیاز دارید

install-whatsapp-on-a-windows-virtual-server

آموزش نصب واتساپ روی سرور مجازی ویندوز

4.3/5 - (3 امتیاز)

واتساپ یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن بیش از 2 میلیارد است! شما می توانید به کمک واتساپ به دوستانتان پیام دهید، فایل به اشتراک بگذارید، تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

واتساپ امکان تماس صوتی و تصویری رایگان را فراهم کرده است که شما می توانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید.

استفاده از واتساپ راحت است و به همین دلیل کاربران زیادی مشتاق به استفاده از این شبکه اجتماعی هستند. شما می توانید از این برنامه هم روی گوشی و هم روی دسکتاپ و هم روی سرور مجازی ویندوز!

شما می توانید واتساپ را تنها در 3 حرکت روی ویندوز سرور خودتان نصب کنید (اما فراموش نکنید که پیش از هر چیز باید خرید سرور مجازی ویندوز را انجام دهید). همراهمان باشید تا به شما بگوییم چگونه!

آموزش نصب واتساپ روی سرور مجازی ویندوز

برای آن که واتساپ را روی سرور مجازی ویندوزتان داشته باشید، ابتدا باید فایل آن را دانلود کنید؛ برای دانلود فایل واتساپ برای سرور مجازی ویندوز، روی لینک دانلود واتساپ کلیک کنید.

پس از کلیک کردن روی لینک، صفحه زیر برایتان باز می شود. که باید روی گزینه DOWNLOAD FOR WINDOWS کلیک کنید.

آموزش نصب واتساپ روی سرور مجازی ویندوز

 

DOWNLOAD FOR WINDOWS

DOWNLOAD FOR WINDOWS

در این مرحله برای متصل کردن گوشی به واتساپ باید برنامه واتساپ را در گوشی خودتان باز کنید و از سه نقطه بالای صفحه گزینه linked devices را انتخاب کنید و QR  کد را اسکن کنید و از واتساپ روی سرور مجازی ویندوز خودتان استفاده کنید.

در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید.

کلیک کنید  پروتکل FTP چیست؟

سوالات متداول:

بله؛ شما می توانید این کار را به کمک نرم افزار بلواستکس انجام دهید.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید