شما برای مطالعه این مقاله فقط 3 دقیقه وقت نیاز دارید

install-skype-on-vps

آموزش نصب اسکایپ در ویندوز سرور مجازی ویندوز

3.3/5 - (3 امتیاز)

نرم افزار اسکایپ امکان مکالمه صوتی و تصویری را به صورت رایگان فراهم کرده است که در دوران کرونا و همکاری به صورت دورکاری، ارتباط را بسیار آسان تر کرد. شما به کمک اسکایپ می توانید تماس های فردی و گروهی برقرار کنید و حتی پوشه ها و فایل های مورد نظرتان را به اشتراک بگذارید.

به کمک اسکایپ می توانید به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت مکانی و زمانی ارتباط داشته باشید!

شاید کمتر به گوشتان خورده باشد، اما جالب است بدانید که اسکایپ گزینه ای برای پرداخت دارد که شما می توانید با پرداخت مبلغی، از کاربردهای بیشتر اسکایپ مانند تماس تلفنی و پیامک برخوردار باشید؛ از آن جایی که در ایران ما با مشکلات پرداخت مواجه هستیم، به همین دلیل این موضوع به کمتر به گوش می خورد.

شما می توانید اسکایپ را روی دسکتاپ، گوشی هوشمند و حتی سرور مجازی ویندوز خودتان نصب کنید. برای آن که به راحتی این مراحل را طی کنید، خرید سرور مجازی ویندوز را از سایت ما انجام دهید و به ادامه مقاله بپردازیم.

آموزش نصب اسکایپ روی سرور مجازی ویندوز

برای آن که بتوانید اسکایپ را در سرور مجازی خودتان نصب کنید، باید از طریق سایت خود اسکایپ، آن را دانلود کنید. می توانید روی لینک دانلود اسکایپ کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود.

نصب اسکایپ روی سرور مجازی

روی کادر آبی یعنی گزینه Get Skype for Windows 10 & 11 کلیک کنید تا گزینه ها برایتان باز شود. اولین گزینه یعنی ویندوز را انتخاب می کنیم.

نصب اسکایپ روی سرور مجازی

زمانی که گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید، فایل اسکایپ دانلود می شود. پس از آن که فایل را دانلود کردید، مراحل نصب آن را طی کنید.

کلیک کنید  رفع مشکل ارور GPT در نصب ویندوز 7، 8، 10

نصب اسکایپ روی سرور مجازی

نصب اسکایپ روی سرور مجازی

در این بخش کافیست شماره تلفن یا ایمیل خودتان را وارد کنید و حساب خودتان را در اسکایپ ایجاد کنید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد روش نصب اسکایپ در سرور مجازی ویندوز صحبت کردیم و تنها در چند گام آن را به شما یاد دادیم. در صورتی که در این زمینه با مشکلی مواجه شدید، می توانید در قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

 

سوالات متداول:

بله برای تماس های گروهی اسکایپ بهترین گزینه است.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید