شما برای مطالعه این مقاله فقط 3 دقیقه وقت نیاز دارید

install-firefox-on-windows-vps

آموزش نصب مرورگر فایرفاکس روی سرور مجازی ویندوز

3.7/5 - (3 امتیاز)

احتمالا از کند بدن مرورگر اینترنت اکسپلور روی سرور مجازی ویندوز خسته شده اید و به دنبال مرورگر سریع تری هستید. اگر فایرفاکس را انتخاب کرده اید، باید بگوییم که انتخاب شما بسیار هوشمندانه است.

فایرفاکس در رتبه دوم محبوبیت پس از گوگل کروم قرار دارد که از نظر امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران، حرف اول را می زند. از آن جایی که امنیت در سرور مجازی ویندوز بسیار مهم است، به همین دلیل فایرفاکس گزینه هوشمندانه ای برای استفاده در سرور است.

فایرفاکس علاوه بر این که سرعت بالایی دارد، امنیت بالایی نیز دارد و با استفاده از فایرفاکس خیالتان از بابت امنیت و حریم خصوصی راحت است و می توانید با امنیت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنید.

فایرفاکس قابل تنظیم ترین مرورگری است که تا به اکنون شناخته شده است؛ جالب است بدانید که بیش از 8000 افزونه رایگان در سایت Firefox Add-ons وجود دارد که می توانید فایرفاکس خودتان را با سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید. در ادامه به شما یاد می دهیم که چگونه مرورگر فایرفاکس را روی سرور مجازی ویندوز خودتان نصب کنید. پس برای نصب فایرفاکس روی ویندوز سرور مجازی، گام به گام آموزش نصب مرورگر فایرفاکس روی سرور مجازی ویندوز را با دقت مطالعه کنید.

آموزش نصب مرورگر فایرفاکس روی سرور مجازی ویندوز

برای آن که بتوانید فایرفاکس را روی ویندوز سرور مجازی خودتان نصب کنید، باید ابتدا وارد سرور مجازی خودتان شوید؛ اگر ورود به سرور مجازی ویندوز را بلد نیستید، می توانید مقاله وصل شدن و اتصال به سرور مجازی ویندوز را در سایت آسام مطالعه کنید.

کلیک کنید  انتقال فایل از سرور مجازی به کامپیوتر

پس از آن که وارد محیط ویندوز سرور مجازی شدید، از منو ویندوز گزینه server manager را انتخاب کنید.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

پس از آن در قسمت ستون سمت چپ گزینه local server را انتخاب کنید.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

صفحه PROPERTISE برایتان باز می شود؛ در قسمت ستون سمت راست گزینه IE Enhanced security configuration وجود دارد که باید روی قسمت آبی رنگ کلیک کنید.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

صفحه ای برایتان باز می شود که باید تنظیمات هر دو را روی OFF بگذارید.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

پس از آن باید اینترنت اکسپلور را باز کنید و در نوار آدرس عبارت Download Mozilla firefox را سرچ کنید.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

در صفحه نتایج روی گزینه نمایش داده شده در عکس کلیک کنید.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

در صفحه باز شده، گزینه دانلود فایرفاکس را بزنید و پس از آن روی گزینه run که در نوار پایین صفحه ظاهر می شود، کلیک کنید و منتظر شوید تا برنامه نصب شود.

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

پس از آن که برنامه نصب شد، عبارت asamserver.com را در نوار جستجوی فایرفاکس بنویسید و سرعت را احساس کنید!

نصب فایرفاکس روی ویندوز vps نصب فایرفاکس روی ویندوز vps

شما به همین راحتی و تنها در چند گام توانستید که مرورگر فایرفاکس را نصب کنید.

اگر قصد خرید سرور مجازی خارجی دارید، می توانید به صفحه خرید سرور مجازی ما در آسام سرور سر بزنید که از 14 لوکیشن مختلف برایتان سرور مجازی ارائه می دهیم. البته که برای خرید سرور مجازی ویندوز هم می توانید به صفحه خرید سرور مجازی ویندوز بروید.

در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، می توانید با ما در قسمت نظرات مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

سوالات متداول:

بله، فایرفاکس یکی از مرورگر های متن باز است که قابل توسعه است.

مطالب مشابهی که شاید علاقمند باشید

32 تا حرف داریم ولی باهاش می تونیم حرف بزنیم، ارتباط برقرار کنیم، آثار هنری خلق کنیم، آموزش بدیم، محبت کنیم، نفرت بورزیم و... برای همین دنیای کلمات، برای من جذاب ترین دنیاست. منم تصمیم گرفتم نویسنده بشم تا با 32 تا حرف فارسی، کلی مقاله آموزشی بنویسم و هم معلم باشم و هم نویسنده. سعی می کنم ساده و روان بنویسم تا هیچوقت از یاد گرفتن خسته نشید و لذت ببرید.

دیدگاه های شما

برای دریافت این مقاله لطفا ایمیلتان را وارد کنید

می توانید مقاله را دانلود کنید یا پرینت بگیرید